2019年10月24日星期四

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 24-OCT-2019 )

瑞士雞翼撈公仔麵配 3.6 牛乳炒蛋+牛油脆豬 ($48)


( 24-OCT-2019  THU )

今朝發夢   個夢好長呀   每個場景都連貫住   勁真實囉   但起身只記得糟糟見鬼   哈哈 ~   

本來話今朝陪里奧大人食早餐㗎   但諗起佢話要用多咗錢   所以我尋晚都諗住唔同佢食㗎喇 ~

咁我起咗身   之後佢話同我食早餐   我話唔喇   唔想你用咁多錢   佢話佢特登早啲起身同我食早餐添   我話係咩 ?!   佢話係呀   咁我話陪佢食啦   怪不得今朝鬧鐘響 2 次啦   原來真係記得我講話今朝同佢食早餐呢 ~

等早餐期間   里奧大人笑住話我咁小氣   我話真係唔鍾意咁話我囉   好似成日用佢啲錢咁   咁我出錢都唔會咁話佢家嘛   雖然我好少機會出 ~

尋日個早餐實在太飽   所以今朝都係食三文治算喇   哈哈 ~



菇場忙呀   好在夠精神 ~

瞓到咁樣   好嘆呀   諗起佢細細個嘅時候   成日走去有陽光嘅地方瞓㗎


Lunch Time 出去行陣再買牛腩河番菇場食   一路食一路上網   真係好快又到 1 點半 ~


仍然忙呀   好快放工 ~

放工去九龍灣行陣   再去 Taste 買 Milo 餅乾比里奧大人   之後佢話差唔多到九龍灣   咁等埋佢啦 ~

佢約咗組員食飯   咁我就約姊妹 SF 食飯   但係同一間餐廳   哈哈 ~

我同里奧大人一齊行入餐廳   佢組員覺得好搞笑   因為我分開坐   叫我不如坐埋去啦   因為佢唔知我都約咗人   哈哈 ~

等埋姊妹 SF 先叫嘢食   好似好耐無見   好多嘢傾   不過 7 點 45 分都要去聽 "生命之道" 喇 ~

姊妹 SF 去沖繩旅行   買咗盒朱古力比我同姊妹 TT


聽到 9 點就散會   番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息 lu ~

今晚 11 點幾都瞓   天氣涼咗   個人特別快眼瞓咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言