2022年3月1日星期二

蝦仁臘腸豆腐 + 福花拚娃娃菜 ( 1-MAR-2022 )




( 1-MAR-2022  TUE )

今朝 9 點都起咗身   食埋早餐就開機洗衫 ~


我都係投票同睇 Youtube 到 12 點幾   之後就睇預苦期靈修集 ~

1 點半食 Lunch   蒸番尋晚嘅長通粉   感覺好似帶飯   哈哈 ~.


同阿花 Whatsapp 一陣   佢又買咗嘢比我   之後話睇 B 站睇到悶   我話我睇 Youtube 都一樣睇到悶呀 ~

佢話尋晚放工去超市要排隊   所以無買   但經過凍肉店見無人   就買件豬肉番屋企   呢下笑死我   係都要買嘢先安樂 ~

傾完就睇靈修集   差唔多 6 點就預備晚餐 ~

里奧大人 7 點番到屋企   咁依家等埋佢沖涼先開餐 ~

是日懶餐 - 蝦仁臘腸豆腐 + 福花拚娃娃菜

蝦仁臘腸豆腐 - 依家唔係蒸就焗㗎喇   之前買咗豆腐   咁又煮啦 ~

福花拚娃娃菜 - 食埋聽晚就係菜   好在屋企長期有粟米 ~

洗埋碗就休息   之後同里奧大人睇 "狼少年" ~

結局感人   又睇到喊   所以叫里奧大人瞓先   我要睇番啲笑嘢先可以瞓 ~

沒有留言:

發佈留言