2022年10月1日星期六

黑椒中翼 + 白菜仔 ( 1-OCT-2022 )




( 1-OCT-2022  SAT )

今朝同里奧大人 9 點半都自然醒   之後我都整早餐了 ~


食完早餐就抖陣   差唔多 1 點鬆啲再食午餐   之後我就等家姐接我去佢屋企   里奧大人就番工 ~

阿花之前請我食嘅杯麵   我同里奧大人講話因為車銀優食過   佢唔信呀   之後我比張 Label 佢睇   哈哈


午餐同里奧大人 Share 一個杯麵 + 6 粒燒賣


家姐話工人放假   話一陣得我同姐夫   我話咁又點 ?!?!   之前我自己一個人喺度都係咁啦   依家姐夫喺屋企仲好   我走嘅時候無咁大壓力   哈哈 ~

呢個月曆要 $49.9   上年買係 $45.9   家姐話可能遲買先 $45.9   咁又係喎   我好少一出就買呢


家姐 3 點幾出去整嘢   咁我陪 Berry 啦   不過佢係都唔上嚟梳化陪我囉   傷心傷心 ~

點叫都唔出嚟



又要用零食引佢上梳化


食完零食   梳化就會有好多口水



再食
 

扮哂嘢唔理我呀
 

見 Berry 行開咗一陣又無聲   原來入咗家姐間房瞓覺   好鬼得意呀   家姐講話工人都話 Berry 中午會自動入房瞓覺呢 ~

個樣幾唔友善呀   哈哈 



佢依家太大隻啦   抱又抱唔起   一係越叫越走   都係工人喺度好啲   可以引佢出嚟比我摸下   哈哈 ~

佢想瞓覺


但我一影相就醒


差唔多 5 點就走喇   去完街市買餸都即番屋企   買完餸都成身汗呀   所以搞掂哂就即沖涼   無諗過出咁多汗 ~

家姐又買生果比我


里奧大人 7 點幾放工   我都預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 黑椒中翼 + 白菜仔

黑椒中翼 - 喺青林買架   只係 $19.2   真係超級抵呀   又醃得入味喎   所以一經過就會買呢 ~   

白菜仔 - 買咗 1 斤分兩餐食   最鍾意咁樣   即係買少一日菜嘛   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼喇   抖陣再睇下書   之後又睇下 Youtube ~ 

今晚 11 點幾瞓   感恩有眼瞓嘅感覺   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言