2022年10月29日星期六

甜辣醬炸雞 (半隻) & 燒烤味炸雞 (半隻) + 韓式年糕炒魚餅+ 牛肉壽司 + 五福仙草 + 椰汁桃膠三寶 (外賣) @ 屋企 ( 29-OCT-2022 )

開餐


甜辣醬炸雞 (半隻) & 燒烤味炸雞 (半隻) ($188) - 兩款都好味   但家姐話燒烤味炸雞有蜜蜂蒜蓉味   咁應比錯呢   因為我都唔覺得係燒烤味   哈哈   里奧大人就鍾意食甜辣醬炸雞多啲 


海鮮煎餅 ($108) - 口感好似薄撐   哈哈


韓式年糕炒魚餅 ($98) - 甜甜辣辣都幾好味   但份量好少囉


牛肉壽司 ($66) - 我好鍾意食 Gimbap 㗎


五福仙草 - 家姐話好味同好抵食呀


椰汁桃膠三寶 - 因為係里奧大人同家姐揀甜品   家姐話我估唔到叫咩㗎喎   之後話佢叫咗椰汁   不過真係無諗過佢會叫椰汁呢


( 29-OCT-2022  SAT )

今朝 8 點起身刷牙沖涼   之後就出發去家姐屋企喇 ~

去到家姐屋企就即比 Berry 痴住   真係好抵錫   哈哈 ~

我一坐低就係咁 "攣" 住我呀   所以成件衫都係狗毛


由細到大都鍾意曬太陽


我叫家姐買早餐比我食呀   佢買咗芝士牛角包同咖啡比我   最搞笑佢 Whatsapp 話買咗咖啡同奶茶比妳揀   叻唔叻呀 ?!?!   佢話驚我見到奶茶又想飲咁喎   果然我真係揀奶茶   哈哈 ~

家姐 9 點 45 分番到屋企   咁我可以食早餐喇 ~

家姐又比咗 2 個牛角酥比我   話里奧大人鍾意食呀   因為上次家姐買比我   我話估唔到里奧大人鍾意食   因為平時佢覺得牛角酥好油咁呢


望住家姐 



終於望我   哈哈


好大隻手咁


食完又同家姐傾下偈咁啦   所以時間過得好快 ~

同家姐一齊餵 Berry 女食杜虫藥   之後佢嬲咗我啦   全程呢入梳化底呀   嗚嗚 ~

唔彩我呀


頭先連零食都唔食呀   隔咗 45 分鐘先彩番我咋


家姐 11 點半食個包   佢叮完就即食   我唔比佢食呀   要佢起碼灘凍 3 分鐘先好食 ~

我同佢朋友一樣   食完叮嘢會喉嚨痛   係刺痛咁架   但我已經灘咗起碼 20 分鐘喇   所以我無再食叮嘢呢 ~     

家姐同事個人工焗㗎   賣相好似麵包舖買咁


話咁快就 12 點半   我都要走喇 ~

我買埋餸先番屋企   之後里奧大人都番到嚟   叫佢食個芝士牛角包當午餐 ~

我就未餓   差唔多 3 點先食嘢   整個冷冷撈食下先   聽日先整比里奧大人食 ~

冷冷撈材料只係中華沙律 + 蒜味螺肉 + 青瓜絲 + 少少冷麵   其實可以加好多料   不過就每樣少少咁   我唔整咁多喇   哈哈   


里奧大人瞓晏覺   我就睇咗一陣聖經   之後又小清潔屋企喇 ~

差唔多 6 點左右就同里奧大人一齊接家姐   我想順便行下呀   哈哈 ~

我叫里奧大人同家姐去買甜品   我就去買晚餐   咁等佢哋上屋企坐下先嘛 ~

咁我等緊嘅時候   突然間有個人貼住我背脊   真係嚇鬼死   原來係里奧大人   我話做咩嚟呀 ?!   佢話家姐喺都要搵我   勁搞笑   肯定家姐驚我一個人等好悶   又驚好重   咁講真   如果好重就會叫里奧大人過嚟拎呢 ~

同家姐去其他食店睇下   之後我睇到個餐牌   叫佢一齊睇下揀啲咩   由第 1 到第 3   最後我哋揀嘅係一模一樣   所以大家口味相似就最好   哈哈哈哈 ~

等咗 35 分鐘先有   不過我哋都預咗   始終炸雞係即叫即炸   如果佢快就驚咯 ~

一路食一路傾   喺屋企最舒服啦   又唔怕大聲   哈哈 ~

大家都好飽   我話最緊要係食埋甜品呀   留番聽晚一定唔好食   同埋食唔到咁多囉 ~

食完又傾下   家姐 9 點半左右都番屋企喇 ~ 

家姐特登比封紫色利是   話代表佢喎   又話無買嘢比我   所以要比利是


咁我送佢搭車   順便當散步   今晚真係好飽 ~

番到屋企   里奧大人話頭先等咗好耐甜品   所以家姐話等嘅期間不如嚟搵我   但其實行好遠啦   咁唔同佢嚟搵我啦   到拎咗甜品   家姐又話要搵阿妹   話家姐好搞笑   哈哈 ~

沖埋涼就休息休息   睇下 Youtube   11 點都瞓覺 lu ~   

沒有留言:

發佈留言