2022年10月12日星期三

福花 ( 12-OCT-2022 )



( 12-OCT-2022  WED )

感恩又一覺瞓天光   可能天氣涼涼哋   瞓得舒服啲咁呢 ~

早餐食醬占多  開始有啲厭喇   哈哈哈哈 ~


菇場超級勁忙呀   希望日日係咁啦 ~

Lunch Time 出去行下   呢排天氣非常清涼   所以出去行下真係心情開朗 ~

又係唔知食咩好   咁買齋腸粉喇   好在唔係得蝦米腸咋   我好怕食架 ~


里奧大人唔舒服番屋企休息   呢排太忙喇   不過佢一陣 4 點半都要去睇牙醫   但瞓到 2 個鐘都好啦   瞓得幾多得幾多嘛 ~

菇場仍然超級勁忙   太耐無咁多嘢做   真係要慢慢做   唔想做錯呀 ~

阿花話我呢兩日精神咗   咁我都覺呀   前排真係瞓得好差囉 ~

好耐無見佢咁樣瞓覺喇   上次我隻手就好似隻公仔咁   比佢托住個頭瞓覺呢


起碼聽日晏晝先搞掂哂所有嘢   咁今晚都可以準時放工 ~

等 Lift 就同阿花 船頭 阿渠一齊傾偈   後面有 Lift 都唔知呀   好在阿渠睇到咋   之後阿花話呢排無嘢做   個人反應都鈍啲   呢句好笑呀   哈哈 ~ 

番到屋企無耐   里奧大人都番嚟   但佢整完牙麻醉藥未過   所以食唔嘢住呀 ~

咁我蒸熱尋晚食剩嘅福花炒肉碎食啦   咁我 7  點左右先食   因為如果里奧大人話餓  咁我順便蒸排骨呢 ~

我其實頭先都煮咗福花   不過差唔多 8 點   里奧大人都話麻醉藥未過   仲係食唔到嘢   咁我都沖涼先喇 ~

里奧大人差唔多 9 點幾先無咁痺   咁我即切木瓜比佢   等佢有啲嘢落肚 ~


我睇多陣電視   10 點 45 分就瞓   里奧大人 10 點都已經瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言