2022年10月4日星期二

大阪王將餃子 + 焗炸魚柳 + 烤肉薄餅 + 榴槤蛋糕 ( 4-OCT-2022 )






( 4-OCT-2022  TUE )

今朝同里奧大人 9 點半自然醒   梳洗之後就食早餐喇 ~


食完抖到 11 點就執嘢   差唔多 2 點先食午餐 ~

尋晚食剩嘅飯餸 + 前日食剩嘅黑椒牛扒飯


抖多陣又繼續執   差唔多 5 點就搞掂 ~

終於又捐咗 4 袋衫褲   大部份真係無着過   依家就後悔當初買咁多嘢喇   不過好在依家可以捐出去   唔係掉咗真係好浪費呢 ~

今晚簡直係清冰格食物   因為我本身又唔餓   真係想求其食算喇   所以可以 6 點半開餐   哈哈 ~

是日懶餐 - 大阪王將餃子 + 焗炸魚柳 + 烤肉薄餅 + 榴槤蛋糕

大阪王將餃子 - 原來過咗期 10 日   所以要食埋去啦   預咗整唔到網面㗎喇   始終今日無咩心機煮嘢 ~

焗炸魚柳 - 買咗盒魚柳好耐   好在係下年先到期   我見開咗焗爐   又試焗一件嚟食   都幾好味呢 ~ 

烤肉薄餅 - 好在睇到佢咋   咁今晚食埋去啦 ~

榴槤蛋糕 - 家姐之前比我㗎   口感類似布甸   但超勁香榴槤味   我鍾意食呀   里奧大人話見我食得咁好味   佢又試咗少少   不過佢話好甜喎 ~

洗埋碗就沖涼   今晚睇埋電視   11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言