2022年10月31日星期一

豉汁涼瓜火腩 (外賣) + 燒汁焗金沙骨 ( 31-OCT-2022 )




繼續飲埋去   哈哈


( 31-OCT-2022  MON )

感恩尋晚瞓得唔錯呢   始終星期一想精神啲番工嘛   哈哈 ~

早餐食牛油排包   以前細個食到驚咗㗎   所以都好耐無買嚟食   後尾又買嚟食   覺得好香牛油味同好 Soft   所以依家都鍾意食呢 ~


菇場又無得上網   咁我 Whatsapp 咗啲資訊比家姐   想問佢搞掂未 ?!   之後家姐問我係咪打比佢 ?!   我話係呀   之後佢叫我打番比佢   我話無特別嘢喎   只係想叫妳睇 Whatsapp 咋   點知家姐話係有嘢同我講呀   哈哈哈哈 ~

差唔多 11 點先可以做嘢   超級勁忙呀 ~

Lunch Time 出去行下先   之後再買墨魚丸麻辣米線番菇場慢慢食 ~


仍然超級忙呀   所以好快放工 ~

番到屋企都煮晚餐   今晚只係蒸熱啲嘢   所以好快可以開餐 ~

是日懶餐 - 豉汁涼瓜火腩 (外賣) + 燒汁焗金沙骨

豉汁涼瓜火腩 (外賣) - 里奧大人食剩嘅午餐   個份量真係同小菜無分別囉   我哋夜晚都食唔哂   所以里奧大人聽日午餐都要食佢呢   哈哈 ~

燒汁焗金沙骨 - 尋晚食剩   今晚都清埋去喇 ~

8 點鬆啲同里奧大人去做運動   做完都即番屋企沖涼喇 ~

睇陣電視   今晚 10 點 45 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言