2022年10月15日星期六

韭菜餅 & 煎鍋貼 (外賣) + 小旺菜 ( 15-OCT-2022 )




( 15-OCT-2022  SAT )

今朝 8 點 45 分起身   沖埋涼抖陣就去 Body Check ~

本身預咗 1 個鐘   但依家只需 45 分鐘咋   搞掂哂只係 10 點半   所以可以去食早餐喇   好在唔多人   唔係又要買番屋企食了 ~



去 APM 行陣   里奧大人送個 DOUGHNUT 背囊比我   折咗 $660   開心開心 ~

買完就番屋企喇   話咁快又 12 點幾   抖咗 1 個鐘又同家姐交收   佢買咗兩包零食比我   最估唔到係 Berry 都出嚟   工人話 Berry 好激動   想衝出嚟咁   但佢望住里奧大人個樣好得意   好似識得又唔識得咁 ~

交收完就即去整牙   但牙套唔啱呀   又要再整   唉 ~

買咗 2 磅人參果就搭車番屋企   勁攰呀   哈哈 ~

頭先買咗個流沙雞尾包   因為我驚里奧大人餓   不過都接近 4 點先 Share 食   其實我真係唔餓添呀   始終 10 點幾先食早餐   份量又多  基本上頂到 6 個鐘呢


勁想食好耐啦   家姐依家話 $82 算平喎   所以買比我食   我話之前喺 Sogo 睇要百幾蚊一包㗎   所以我唔捨得買   只係零食咋


又比埋呢包鹹蛋炸魚皮比我


沖埋涼就要抖陣   今晚 7 點半先開餐 ~

是日懶餐 - 韭菜餅 & 煎鍋貼 (外賣) + 小旺菜 

韭菜餅 & 煎鍋貼 (外賣) - 諗唔到煮咩呀   所以買呢兩樣嘢食   但食剩一半   所以又要留番   無諗過油飯份量咁多   尋晚食唔覺咁多㗎噃 ~

小旺菜 - 終於清埋最後 2 棵   再唔食又變冰菜㗎喇   哈哈 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   之後再大清潔廁所   搞掂就即沖涼啦 ~

睇下 Youtube   今晚 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言