2022年10月2日星期日

黑椒牛扒 + 白菜仔 ( 2-OCT-2022 )




( 2-OCT-2022  SUN )

今朝同里奧大人 9 點起身   食埋早餐就番教會喇 ~


好多弟兄姊妹見到里奧大人都好愕然   所以捉住佢傾偈   咁我又要喺崗位事奉   真係各有各忙 ~

又見到 K 姊妹   佢話仍然好擔心疫情   但佢啲朋友成日都笑佢駛唔駛咁驚呀 ?!   所以佢都好唔開心   咁我安慰佢   話保護自己等如保護其他人嘛   唔需要理人哋講咩喎 ~

崇拜完畢   里奧大人就番工   我就仍然有事奉   感恩 1 點半搞掂 ~

我買埋午餐就去里奧大人公司   食埋再坐多陣   接近 5 點就走人喇 ~



番到屋企即開機洗衫   沖埋涼抖陣就預備晚餐 ~

正想 Whatsapp 家姐食咩晚餐 ?!   佢咁啱 Whatsapp 我話搭緊巴士   有隻巨強周圍飛   嚇到好多人同埋佢都即刻落番樓下   仲話男人都驚   我話我唔喺現場   就咁聽都驚啦 ~

是日晚餐 - 黑椒牛扒 + 白菜仔

黑椒牛扒 - 都係喺青林買㗎   只係 $41.2 咋   份量都多呀   仲可以留番比里奧大人聽日午餐   仲剩番啲可以做埋晚餐   一個價錢食三餐   真係好抵   哈哈 ~

白菜仔 - 食埋呢半斤   又要諗下食咩嘢菜好 lu ~

洗埋碗就即沖涼   抖陣就食紅火龍果   之後休息喇 ~


今晚 11 點左右瞓 lu   聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言