2022年10月30日星期日

香草焗薯角 + 燒汁焗金沙骨 + 蕃茄三文魚湯 ( 30-OCT-2022 )





( 30-OCT-2022  SUN )

今朝要早起身   因為同里奧大人一齊番工   買完早餐都去佢公司喇 ~


食完就去幫手做嘢   搞掂哂就去番學呢 ~

之後又再去里奧大公司幫手   唔知係咪課室冷氣太勁   我要着外套   仲話好凍   叻叻話我平時要帶住把風扇仔   好難想像我會覺得凍   哈哈 ~

番完崇拜就去買餸   番到屋企即沖涼   之後都要即刻預備午餐 ~

叫里奧大人沖埋涼先   差唔多 2 點先開餐呀 ~

冷冷撈嘅材料只係中華沙律 & 蒜味螺肉   其實咁都買咗 $40   好在里奧大人話好食   仲叫我整比佢公司同事食呀


家姐尋日買比我嘅芝士牛角包   今日焗埋食啦


尋晚食剩嘅炸雞   今日都食埋去 lu


里奧大人 4 點左右瞓晏覺   我都喺梳化瞓着咗   不過瞓咗半個鐘   起身嘅時候喺度諗   點解咁攰嘅 ?!   先醒起我今朝早起身   哈哈 ~

5 點左右預備晚餐喇   因為焗薯要好耐下呢 ~

接近 7 點先開餐   好在今晚早咗預備咋 ~

是日懶餐 - 香草焗薯角 + 燒汁焗金沙骨 + 蕃茄三文魚湯

香草焗薯角 - 4 個細薯仔   焗咗 1 個鐘咁滯   不過今次好味呀   上次焗硬係覺得未熟透咁 ~     

燒汁焗金沙骨 - 醃咗兩晚   今晚要食㗎喇   加埋尋晚剩咗嘅年糕同魚糕   又當堂大碟哂   哈哈 ~

蕃茄三文魚湯 - 尋日喺爭鮮買咗一份三文魚   只係 $18   份量仲唔少添   再加 7 個蕃茄   又煲一大煲湯   可以飲兩晚 ~      

洗埋碗就開機洗衫   差唔多 8 點幾就同里奧大人去做運動 ~

仍然做半個鐘   番到屋企即沖涼   抖陣就網上敬拜 ~

睇多陣電視   今晚 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言