2022年10月9日星期日

半肥瘦叉燒 (外賣) + 菜心苗 ( 9-OCT-2022 )




( 9-OCT-2022  SUN )

今朝同里奧大人一齊起身   感恩我都好精神呀 ~

食完早餐就幫手   之後我要去番學喇 ~

下次一個早餐 Share 就可以   因為大家都食剩一半   唉 


崇拜之後就出去行下等里奧大人放工   行到 1 點半左右就去買午餐 ~

呢期好想好想食麥當勞   所以今日一定要買嚟食   哈哈 ~


食埋午餐就去剪頭髮喇   剪完都 4 點喇   買埋叉燒就番屋企呢 ~

尋日皇太后請里奧大人食㗎   仲 Whatsapp 問里奧大人好唔好食 ?!   好食就再買比佢   真係好感動呀


其實好眼瞓   所以 5 點左右瞓到 5 點半   其實我都唔知自己瞓着   哈哈 ~

之後到里奧大人瞓   不過我差唔多 6 點都預備晚餐 ~

佢瞓到 6 點半呀   等多陣就可以食晚餐呢   今晚開一盒韓國即食白飯   咁里奧大人聽日可以帶飯   同埋今晚佢都有飯食   因為我實在太飽   唔想食飯呀 ~

是日懶餐 - 肥瘦叉燒 (外賣) + 菜心苗

肥瘦叉燒 (外賣) - 買咗半斤 $50   依家食燒味都貴   不過我都好啲   可以分 3 餐食   哈哈 ~

菜心苗 - 自從食菜心苗之後   都好耐無食菜心   我覺得菜心苗係甜好多咁㗎 ~

洗完碗即開機洗衫   之後沖涼喇 ~

同里奧大人睇 "香港桌球大師賽"   有我哋最鍾意嘅奧蘇利雲同傅家俊   賽果 6:4   所以一路睇都好緊張   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言