2024年4月2日星期二

海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗拚菠菜苗 ( 2-APR-2024 )



尋晚食剩嘅支竹排骨   今晚繼續食埋去


( 2-APR-2024  TUE )

感恩一覺瞓天光   但起身嗰下唔係話好精神呀   所以一放長假瞓得太耐呢   到第朝番工起身真係好攰咁㗎 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   好在真係出去食咋   我都無咩心機整   哈哈 ~


菇場忙呀   咁都好㗎   雖然攰   但時間過得好快 ~

4 月好開始


真係好鍾意 Apeach 月曆


阿花又送應援比我   真開心   盒糖就係要換海報先買   我見佢張枱已經有一大罐 Ricola 㗎喇   不過佢都鍾意食   但食唔到咁多啦   所以又益埋我同阿齋   呵呵


Lunch Time 又唔餓   但有啲攰   不過要買菜   所以點都要出去   行咗半個鐘就買粉果+炒麵番菇場食喇 ~

我發覺好多時食完呢間啲炒米粉 炒麵同腸粉   之後就會好反胃咁


唔忙就做自己嘢   但仍然好鬼攰   差唔多 2 點都忍唔住飲咗幾啖杯紅茶   飲完真係精神好多喎   之後早啲飲啦   哈哈 ~

咁諗住抖下   8 卦又嚟 Whatsapp   傾咗個幾鐘   對眼好攰呀   好在就放工咋 ~

放工去買手撕雞   之後都番屋企 lu ~

咁我預備晚餐嘅時候   里奧大人番到屋企   我話瑞士卷呢 ?!   之後佢又出去買番   好在比我睇到佢兩手空空番嚟   唔係以為佢買完放咗喺雪櫃囉 ~

是日晚餐 - 海蜇手撕雞 (外賣) + 菜心苗拚菠菜苗

海蜇手撕雞 (外賣) - 懶呀   咁又可以比里奧大人帶飯   所以買呢個餸喇 ~

菜心苗拚菠菜苗 - 之前食剩菠菜苗   咁再加半盒菜心苗   份量啱啱好 ~

洗埋碗就出去麥當勞食雪糕   因為親子會送嘅   我襯記得就即刻去食喇   有效記只係一星期咋 ~

里奧大人鍾意食 OREO 麥旋風   所以好感恩有免費雪糕食呀


食完都番屋企喇   我同里奧大人講話今日好攰   唔去做運動喇 lu ~

咁開埋機洗衫就沖涼   睇陣 Youtube   今晚 10 點 25 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言