2024年4月26日星期五

客家原味粉 @ 紅磡 ( 20-APR-2024 )

原味豬手拚豬潤淮山麵 ($57) - 無哂粉腸呀   所以老闆叫我食豬手   咁都好呀   因為都想試下   我平時食粉麵都會落辣椒油   但喺呢間食店食麵就唔會落辣油   因為個湯底好鮮甜呢


鮮牛肉肉丸淮山麵 ($50) - 里奧大人每次食呢個麵   都會話好味道


( 20-APR-2024  SAT )

今朝 7 點起身   之後即刻沖涼洗頭   搞掂就出發去家姐屋企喇 ~

家姐話姐夫感冒   所以叫我唔好去飲茶   等佢哋食完再陪我去食早餐   咁我上家姐屋企先 lu ~

Berry 女大聲吠又尖叫   真係要搓住佢塊臉   佢先唔叫 ~

坐到好 Lady


影多兩影   就唔係咁想望住我   哈哈哈哈


坐到 9 點左右就出去喇   好耐無食泰式早餐咁   所以覺得好味呀 ~

我鍾意食吉列魚柳   但唔係間間都好食



食完就番屋企   Berry 又唔理家姐喇   咁我特登快啲坐梳化   家姐叫 Berry   我又叫 Berry   衰女包即 U-Turn 過嚟呀   幾次都係咁   所以家姐放棄叫佢   哈哈 ~

家姐喺曼谷買嘅手信   我話幫佢做個記錄呀   佢話喺 Big C 都買咗 7,000 泰銖呀   不過我話榴槤 芒果 果仁呢啲手信比較貴呢


佢買比同事   好似 500B 兩個


我無叫家姐買手信   但一睇脆豬肉乾就知係買比我啦  


冬蔭功湯包   但佢自己一包都無要   哈哈


家姐每拎一樣嘢   就話我有買埋比妳㗎


我問家姐係咪好好味 ?!   佢話無試過


冬蔭功味道嘅媽媽麵   我話里奧大人鍾意食   所以要 3 包   佢話點解唔要 4 包 ?!   仲話無人會要 3 包㗎   呢句好笑   其實佢想比多啲我囉


呢隻魷魚片係超級勁辣   所以我都唔會買比家姐食   但估唔到佢會買   仲話工人都話好辣呀


我最主要係叫家姐幫我買搽傷口藥膏同口瘡膏   反而零食呢啲就無叫佢買呢


家姐本身將呢堆手信   求其放哂喺 Big C 環保袋入面   我忍唔住幫佢拎出嚟分類再分比人


Big C 環保袋都幾 "實正"


同家姐又傾下偈啦   講開沙爹醬   我話記得整沙爹皮蛋呀   家姐問咗我皮蛋點整 ?!   佢未試過   我話 Sorry   其實我想講陳皮魚蛋   哈哈哈哈 ~

個樣好醜樣   但對手仔咁擺法就好得意


如果我識讀心術就好啦   好想知道 Berry 咁樣望我   係咪覺得我好煩   哈哈


我同家姐坐梳化   佢就好鍾意將成個身攣落我度   之後我成件衫都有狗毛


想瞓覺 



隨時瞓着   哈哈


同佢自拍   佢呢個樣真係超級醜樣


家姐食咗抗生素有啲攰   話想入房瞓陣覺   我話瞓啦   我都入去抖下 ~

其實家姐只係瞓咗 10 分鐘   之後就好精神同我傾偈 ~

家姐未瞓   佢已經先瞓   哈哈哈哈


呆呆滯滯


~

點摸都得


家姐一出去   佢就係咁望住家姐



之後又望下我咁


眼瞓樣


我 1 點左右走喇   家姐同工人帶埋 Berry 一齊送我搭車 ~

同里奧大人去麥當勞食午餐   好感恩有位呀   初初諗住多人就買番屋企食呢 ~

我食脆辣雞腿包   一啲都唔覺得辣


里奧大人食板燒雞腿包


食完都番屋企抖下   又睇下 Youtube 咁啦 ~

里奧大人見到藥膏   仲開心過見到零食   哈哈


喺 A1 買嘅南瓜籽雜穀包 ($24)   家姐話好味   所以我又買嚟食


里奧大人 5 點就要番公司做嘢   之後我都瞓咗 20 分鐘   當堂精神哂呀 ~

抖多陣就番崇拜   但崇拜未結束都要走喇 ~

經過棵樹下面   見有嘢滴落我頭頂   我勁驚以為雀屎   點知原來開始落好大滴雨喇   我要跑去地鐵站   明明覺得涼都變咗好熱   哈哈   頭先我行行都驚   因為我換咗個袋就無拎遮   點知就落雨 ~

同家姐交收之後又傾咗陣   咁我走嘅時候停咗雨啦   但行到一半又落好大粒雨呀   咁里奧大人又未走得   所以去佢公司等佢放工喇 ~

7 點半終於放工   今晚突然好想食濕嘢呀   唔知係咪頭先比雨淋親   想食熱嘢   哈哈 ~

食完即番屋企   之後係咁行雷   好在番得屋企快咋 ~

2 包半磅齋燒鵝同半磅果汁豬肉乾


里奧大人多謝家姐買豬肉乾比佢   家姐話做咩咁客氣呀   之後里奧大人話妳識做啦   家姐覆佢食完話我知   再買比你   里奧大人話係比個減肥套餐比佢呀   咁食法好易肥喎   哈哈


里奧大人都忍唔住食咗幾粒   佢都鍾意食呢間嘅齋燒鵝


沖埋涼就休息   睇下電視同福寶   今晚 11 點都瞓覺 lu ~

2 則留言: