2024年4月21日星期日

燒汁焗雞膇 + 蠔油菜心苗 ( 15-APR-2024 )




( 15-APR-2024  MON )

感恩一覺瞓天光呀   瞓得好條腰都唔痛咁㗎   不過其實 6 點半醒咗   但都再瞓   瞓到 7 點 20 分就起身 lu ~

焗完麵包再煲薑茶   今朝早咗起身   可以咩都慢動作整   唔錯唔錯 ~

早餐食 1 塊牛油排包就夠   星期一朝早係無咩胃口咁   哈哈 ~


菇場忙下停下   咁又好呀 ~

Lunch Time 出去行陣   之後食鯪魚球米   食完行多陣就要即番菇場做嘢喇   因為趕住比阿花 ~


搞掂哂又忙咗一輪   之後可以做自己嘢 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 燒汁焗雞膇 + 蠔油菜心苗

燒汁焗雞膇 - 成日都係燒汁雞膇   其實都好悶   但又唔想整其他味道   因為焗係最快嘛   哈哈 ~   
蠔油菜心苗 - 終於食哂啲菜心苗   食完又要轉其他菜喇 ~

食完抖陣就同里奧大人行公園   咁差唔多行到番屋企   我同里奧大人講話好熱   之後叫佢摸我條頸   佢摸到有汗好似好驚訝咁   所以我話想出去行要流汗就咁解囉 ~

里奧大人今日幫手開機洗衫   所以我做少樣家務   就可以即去沖涼喇   爽 ~

叫里奧大人切蘋果   因為我好想食但唔想批皮呀 ~

呢排都係睇福寶   里奧大人話呢條片咪睇咗囉   我話係咩 ?!   之後佢再講姜爺爺會點點點   我話又係喎   不過福寶咁可愛   同姜爺爺宋爺爺又互動   所以睇多次都完全無問題   哈哈 ~

睇呀睇   不過睇到 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言