2024年4月29日星期一

十八味私房牛肉麵 @ 紅磡 ( 23-APR-2024 )

晚市二人套餐 ($158)


轟炸鹽酥雞扒 (私房麻辣湯 - 小辣) - 一般啦


我同里奧大人都揀台灣麵


私房紅燒牛肉 (慢煮筒骨湯) - 估唔到有咁多餸   我仲以為比錯呀   因為我以為得牛肉一樣餸嘛


日式吉列虎尾蝦 (4 隻) - 好想食炸嘢   所以叫嚟食


滷肉蔥油生菜 - 份量都唔少


( 23-APR-2024  WED )

尋晚去咗次廁所   之後都好快瞓得番   感恩感恩 ~

里奧大人話晏啲番工   咁問我食咩早餐 ?!   我話焗麵包   如果我話無買麵包   佢肯定起身陪我食   可能覺得我一個人食早餐好慘咁   哈哈哈哈 ~

早餐仍然食南瓜籽雜穀包  今次加片芝士   食完都幾飽下 ~


右手食指又濕疹   好多時唔夠瞓就會咁㗎喇   唉 ~

靈修 15 分鐘就番工   家姐話黃雨警告呀   不過我話呢邊唔係咁大雨   可能地區性啦 ~

菇場唔忙   最緊要唔好諗放工先忙   哈哈 ~

我行去收遮   阿齋問我今日係咪食脆脆 ?!   因為收得遮就等如唔出街嘛   之後我話下午放假   呵呵 ~

放工即走   今日里奧大人請佢部門 4 個同事食飯呀   所以我又可以 Join 埋去呀   哈哈 ~

因為我叫里奧大人唔好講話我嚟   所以阿妹見到我好開心呀   佢仲講咗幾次   又話里奧大人又唔講我唔到   怪錯里奧大人啦   哈哈 ~

今次我等齊人先落單呀   勁哥話食麻婆豆腐   阿妹話唔好啦   一包醬都係幾蚊   自己整都得啦   之後佢話食宮保雞丁   我話唔好味㗎   佢再話食大盤花菜   我同阿妹一齊話唔抵食呀   勁哥笑哂口話叫我哋揀啦咁   哈哈 ~

川香回鍋肉


麻辣雞翼香鍋


勁哥上次話想食水煮牛肉


沙拉咕嚕雞球飯   仲有酸菜魚同 口水雞   不過唔想行去影相   哈哈


食到一半   水姑同姑奶約里奧大人食 Lunch   所以叫埋佢哋一齊食啦   咁啱我哋隔離有張 2 人枱呢 ~

阿妹佢哋要番工   所以佢哋要走先喇   我哋就可以繼續傾偈喇 ~

不過 2 點左右都要走人   因為要番屋企放低嘢就出發去油麻地呢 ~

里奧大人 Book 咗 3 點半   不過差唔多 4 點 15 分先到佢 ~

感恩一齊回復正常   再食多一星期藥就可以停喇 ~

我話搭地鐵去睇中醫   去到都 5 點 20 分了   感恩去到即刻有得睇 ~

估唔到里奧大人又陪我入去   醫師話我個脈有力咗好多   之後里奧大人問醫師點解我成日搞肚痛同暈 ?!   醫師話內分泌影響   所以要繼續調理呢 ~

我都估到里奧大人一定問呢個問題   佢真係好擔心   上次都同家姐講話我暈   佢即刻好緊張話點解又暈㗎 ?!   我話一食太辣同太油就會咁   所以佢依家有辣嘅嘢都唔會比我   哈哈 ~

今次睇得快   但等執藥就等咗 15 分鐘   因為轉咗人呀   平時好快㗎咋 ~

同里奧大人喺附近食晚餐   食完就即番屋企喇   間食店無咩冷氣   我哋又食湯麵   所以熱上加熱 ~

我之前成日用呢個 Icon 系列   每次都會比 8 卦話樣衰   哈哈


頭先喺梅窩麻糬王買㗎   我買原味 ($25/6 粒)


番到屋企即沖涼呀   沖完之後係咁話好舒服   因為頭先食到成身汗好辛苦呀   哈哈 ~

睇下 Youtube   但 9 點開始好眼瞓   其實睇睇下 Youtube 都瞓着咗   之後一開眼已經 10 點 ~

感恩仍然有睡意   所以 10 點 06 分都入房瞓覺喇 ~

5 則留言: