2024年4月6日星期六

梅菜炒肉碎配刈包 + 蕃茄薯仔排骨湯 ( 6-APR-2024 )






~


我鍾意食刈包   因為甜甜哋   不過今晚好懶   將啲刈包就咁放埋一堆就咁蒸   所以個皮有啲黐住   又拻到好肉酸   哈哈


( 6-APR-2024  SAT )

尋晚瞓到半夜又熱醒   我估真係食完薯片嘅關係呢 ~

瞓到 7 點 10 分就醒醒哋   不過點都會瞓到 7 點 25 分先起身   呵呵 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   但估唔到呢間餐廳嘅早餐份量係咁巨   我覺得 3 個人食都夠哂飽呀 ~


我鍾意食一粒粒嘅餐肉


星期六真係無咩人番工   今朝包車添呀   幾咁威呀 ~

菇場忙咗陣就 Hea 過喇   我啲同事成日話坐地鐵 巴士就會戴口罩   因為太多人   但我今朝反而巴士唔駛戴口罩   但番到菇場就要戴   因為菇場人數多過坐巴士人數呀    哈哈 ~   

阿花無啦啦話我塊臉好青   又話我個樣好攰咁   但我話我夠瞓喎 ~

放工齊齊彈起身走人   每個人都最期待呢一刻呢 ~

買埋餸先食午餐   諗住買三文魚骨滾湯   但又未有貨   所以 4 點要再嚟買 ~

番到屋企放低嘢   但里奧大人仲未放工   咁我都抖下先 ~

里奧大人差唔多 2 點 20 分先放工   咁去飯堂食啦   唔想行咁遠呀 ~



番到屋企抖到 4 點就去買三文魚骨   點知仲未到貨   咁即轉買新鮮排骨喇   我唔想周圍行呀 ~

買完即番屋企滾湯喇   下次都係無得買三文魚骨就算   好過咁樣行來行去   到頭來都無無囉 ~

滾完湯又抖下   不過 6 點左右都要預備晚餐 lu ~

是日晚餐 - 梅菜炒肉碎配刈包 + 蕃茄薯仔排骨湯

梅菜炒肉碎配刈包 - 唔想整炒飯   所以買刈包   咁樣配梅菜肉碎都幾夾㗎 ~

蕃茄薯仔排骨湯 - 7 個肉茄 + 3 個細薯仔都夠味   下次加埋南瓜仲甜呢 ~

洗埋碗就沖涼   今晚唔做運動喇   今日行咗成日有啲攰 ~

同里奧大人睇 1 集 "美好世界"   開始越嚟越緊張了 ~

睇多陣 Youtube   差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言