2024年4月24日星期三

黑椒豬扒炒油麵 ( 18-APR-2024 )



( 18-APR-2024  THU )

尋晚都係比里奧大人鼻鼾聲嘈醒   但感恩好快瞓得番 ~

今朝鬧鐘未響都醒咗   早咗 6 分鐘起身   咁起身整早餐同煲薑茶 lu ~

早餐食芝士條   我鍾意食㗎   好在里奧大人都鍾意   唔係就煩喇   哈哈 ~


菇場忙呀   開心開心 ~

Lunch Time 落大雨呀   因為無着水靴   咁我對鞋一濕就好難乾   所以唔出去喇   食杯麵算 lu ~


仍然忙呀   忙到 2 點幾就搞掂   可以抖下喇 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐喇 ~

時日晚餐 - 椒豬扒炒油麵

黑椒豬扒炒油麵 - 星期日買同醃嘅   感恩所有嘢無變壞咋   今晚都好有心機煮   里奧大人話好味   食咗好多呀   真係好難得   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   里奧大人就去做運動   我膝頭哥痛呀   今朝整嘢嗰陣扯親   之後痛到依家   唉 ~

又睇福寶   里奧大人話唔厭咩 ?!   我話仲有好多未睇呀   我同里奧大人第一次去旅行就係北京   好記得有得睇熊貓   我仲以為可以抱呀   依家諗起都低能   國寶又點會任妳抱喎   哈哈 ~

呢排瞓得麻麻哋   所以都好攰   今晚直頭 10 點 05 分都瞓覺喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言