2024年4月5日星期五

梅菜炒肉碎 + 炒大白菜 ( 5-APR-2024 )




( 5-APR-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   同埋起身都精神呢 ~

整埋早餐再煲薑茶   沖埋涼換埋衫   原來都已經 7 點 50 分   不過依家都唔會比自己咁急趕   咁樣會令到自己一早就咁緊張   唔係咁想囉   哈哈 ~

餐仍然食菠蘿包   個皮焗到脆卜卜真係好正 ~


菇場忙咗陣   之後抖下又做自己嘢 lu ~

里奧大人問我個菠蘿包係搽咩嘢 ?!   我話你可以自己搽牛油   佢話唔好搞咁多嘢   我話你咁問以為你覺得就咁食菠蘿包好齋囉 ~

Lunch Time 出去行陣再去食牛筋米   食完再行一田買嘢   差唔多 12 點 50 分先番到菇場 ~


煙韌冷麵 ($23.9)   希望真係煙韌啦   哈哈


唔忙就做下自己嘢啦   里奧大人 Whatsapp 話想食杯麵   我話無哂啦   之後佢話有福麵   可以焗嚟食   再加幾條豬肉乾 ~

咁唔駛開爐又係方便嘅   我好肯定第時無 Lunch Box 嘅話   佢一定會焗福麵食囉 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 梅菜炒肉碎 + 炒大白菜

梅菜炒肉碎 - 家姐之前買咗甜梅菜比我   所以係時候要煮喇   炒肉碎就最簡單   本來想加隻指天椒   不過里奧大人熱氣   咁就唔加喇 ~

炒大白菜 - 用香辣蒜蓉醬真係好味好多   希望里奧大人之後會好鍾意食菜啦   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   呢幾晚都攰   所以無做運動   好似好懶咁 ~

8 點鬆啲就同里奧大人睇埋 "四屍四時四十四"   今次飛住嚟睇啦   仲諗住結局係出人意表添 ~

睇 Youtube 又打下機   但里奧大人就要熨 2 機衫   佢尋晚明明話今日熨   但居然唔記得   我話做家務都唔記得   就係因為我成日做哂囉 ~

今晚 10 點 45 分都瞓覺   咁就好啦   感覺回復正常時間瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言