2024年4月25日星期四

麻辣手撕雞 (外賣) + 芥蘭苗 ( 19-APR-2024 )




( 19-APR-2024  FRI )

今朝又比里奧大人鼻鼾嘈醒   雖然個天光咗   但唔知幾點同埋想繼續瞓   哈哈 ~

早餐都係食芝士條   里奧大人食得好快㗎   咁應該鍾意食 ~


菇場唔忙   阿怪叫我 Print 張 D/N 比佢   佢就自己 Chop 公司印   我話西瓜未比我一定有佢原因  同埋銀碼係幾百萬呀   真係要睇清楚先得囉   之後我話妳自己都可以 Print 㗎喎   佢就話唔駛   我再話妳咁急   妳自己搵西瓜啦   我一定唔會 Print 比妳㗎   之後佢話唔想入西瓜房   我話入房搵佢怕咩呀 ?!   真係黐黐哋 ~

Lunch Time 出去行陣再食鯪魚球河   今日突然間好肚餓咁呀 ~ 


食完再去買菜   行到好熱   所以去萬寧過冷河   咁睇下眼藥水啦   之後見到職員拎住 "今日有 9 折" 個牌   即問佢點樣先有 9 折   唔係拎完去比錢先知無就慘   哈哈 ~

原來買滿 $188 有 9 折   咁就啱哂啦   見到適然眼藥水 ($220/2 盒)   咁價錢已經抵   依家 9 折更抵   即問家姐同里奧大人要唔要買呀   里奧大人話買 4 盒   家姐就話叫我比啲佢就得 ~

真係好感恩   因為平時唔會行呢間萬寧㗎 ~   

買完就即番菇場喇   因為已經 12 點 45 分呢 ~

唔忙就做自己嘢啦   之後又整呢樣嗰樣   所以好快放工 lu ~

放工即走   買埋手撕雞就番屋企喇 ~

是日晚餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 芥蘭苗

麻辣手撕雞 (外賣) - 懶呀   又唔想買現成雞翼焗喎   所以買手撕雞喇 ~

芥蘭苗 - 買 1 Pack 最好   因為唔知呢兩晚煮唔煮飯呢 ~

洗埋碗就抖下   家姐話買咗陳皮魚蛋小食   之後又傾一大輪   我話用利川沙爹醬整都好味道㗎   家姐話如果做特價就幫佢買   因為都唔急住整 ~

咁我咁啱聽日見到佢   所以都即去惠康幫買利川沙爹醬喇   因為佢好少話想要呢 ~

里奧大人做運動   我滕頭哥仍然仲有少少痛   所以我要休息呀 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後睇福寶   差唔多 10 點 45 分瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言