2024年4月4日星期四

西貢越南真味 @ 佐敦 ( 4-APR-2024 )

春卷撈檬 ($53) - 天氣熱就最鍾意食撈檬   酸酸哋好開胃㗎


生牛肉牛腩湯檬 ($58) - 里奧大人話牛肉同牛腩都好滑


椰汁冰 ($22) - 我飲啖湯嘅時候   唔小心掂到粒指天椒   之後咳到我死死下   里奧大人即叫杯椰汁冰比我解辣


( 4-APR-2024  THU )

尋晚 4 點幾去廁所   之後都好快瞓得番   感恩瞓得都唔錯   瞓到 9 點半起身   起身嗰陣有一下頭痛   即係已經代表瞓夠   如果再瞓就肯定頭痛呢   哈哈 ~

里奧大人就仲未起身   咁我都睇住電視等佢醒啦 ~

等到 10 點半有啲餓   所以自己食早餐先喇   又可以順便焗埋薑茶 ~

早餐食菠蘿包   好在真係喺屋企食包   咁唔駛趕住出去食早餐嘛   等里奧大人瞓到幾點都得   因為佢知道要出去食   一定唔會瞓到咁晏㗎 ~


食完就熨 2 機衫   原來都已經 11 點 40 分   里奧大人啱起身   咁再焗麵包佢食啦 ~

里奧大人就食菠蘿油   等佢開心下啦   其實佢食咩都無所謂   哈哈 ~


睇下 Youtube 又已經 2 點   咁出去食午餐喇   食完再周圍行陣 ~

虎皮煎釀尖椒 ($23) - 我本身都諗住叫   估唔到里奧大人都話要叫嚟食


蜆蚧鯪魚球 ($25) - 又係里奧大人話叫㗎   不過我都好鍾意食呢   哈哈


水晶鮮蝦餃 ($32) - 好似細粒咗


臘味糯米飯 ($26) - 呢個好味呀   好香但唔油膩   糯米飯口感又唔腍


香菇蟹子燒賣 ($30) - 諗唔到食咩呀   所以又食燒賣啦


里奧大人話不如出佐敦行下吖   我話依家出去都無問題呀   里奧大人一路笑一路話拎住煎堆又無拎背囊   點依家出呀 ?!   我其實意思係番到屋企食埋煎埋就可以出去   唔駛話夜啲先出去咁呀   哈哈 ~

番到屋企抖陣   再睇下電視   話咁快就 5 點   係時候出去佐敦 lu ~ 

里奧大人鍾意細細個嘅煎堆   我就無咩所謂   最緊要個餡係煙韌就得㗎喇


出到去又未餓   所以行下廟街同永安先去食晚餐 ~

估唔到今日無咁焗熱   可能有啲風呀   行得都好舒服 ~

@ 廟街夜繽紛



如果去台灣   我一定食香腸   喺香港就唔會 lu



牛雜就最受歡迎


燒烤


印度小食都幾吸引



滷味


@ 廟街


以前去旅行   我都有買呢啲 I love 乜乜 嘅 Tee 㗎   但就好卡通化   唔會就咁英文字咁簡單囉


雪櫃磁石貼   花樽型嘅一定唔會買   哈哈


同里奧大人研究緊百寶堂點樣油上去   哈哈


到此一遊


行完就去睇下有咩好食   咁諗住食間日本嘢   但已經執咗笠   所以食越南嘢喇 ~

食完晚餐就去買洗頭水同 Jel   之後都搭車番屋企 lu ~

我覺得夜晚嘅夜繽紛   係有氣氛好多


番到屋企即開機洗衫   搞掂就沖涼 ~

抖陣就食藍莓   我同里奧大人講話呢期突然非常鍾意食藍莓   佢話聽日再去買   我話唔駛啦   尋晚都已經幫佢清哂貨咁滯   再買就唔係呢個價錢㗎喇   呵呵 ~

今晚睇 "四屍四時四十四"   其實仲有半個鐘就睇哂   不過已經 10 點半   我要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言