2024年4月28日星期日

茄汁洋蔥豬扒 ( 22-APR-2024 )





( 22-APR-2024  MON )

尋晚去咗次廁所   之後都好快瞓得番   感恩感恩 ~

今朝 7 點 05 醒咗   但懶床都 7 點 15 分先起身 ~

煲埋薑茶再焗麵包   沖埋涼換埋衫原來已經 7 點 50 分   不過我又真係慢動作做嘅   其實我又唔需要快囉   因為今朝早起身嘛   哈哈 ~

早餐食南瓜籽雜穀包   同里奧大人每人 3 件就最好 ~


靈修 15 分鐘就番工喇   今日架巴士遲咗 10 分鐘   所以我都遲大到呀 ~

菇場忙咗陣   西瓜話張 D/N 嘅 Attachment 無老闆簽名同埋係 Draft   所以叫我比張 Original 比佢   佢再簽   咁我講番比阿怪知啦   佢即刻比張 Original 比我   真係黐鬼線   有 Original 做咩比張 Draft 做 Attachment 呀   好在呢啲係佢急我唔急   唔係真係浪費時間 ~

今次用有機嘅薑黃   所以好辣   我覺得好正呀  哈哈


Lunch Time 出去食鯪魚球米   之後去買黑米   買完再行多陣就番菇場喇   本來想再行耐啲   但個天黑哂喇   所以唔走唔得呢 ~


唔忙又做自己嘢啦   咁樣時間好快過 ~

我沖咗 7 杯水   所以最後就咁淡色喇   但仍然好有薑味㗎


放工即走   番到屋企即預備晚餐喇   里奧大人啱啱做完運動番嚟   咁我叫佢沖埋涼先食飯 ~

里奧大人幫我再洗隻熊貓   佢話我成日攬住都係洗下好啲   咁又幾細心噃 ~

是日晚餐 - 茄汁洋蔥豬扒

茄汁洋蔥豬扒 - 2 塊新鮮豬扒 + 1 個大洋蔥   我覺得配菜多過主菜   哈哈   今次個汁整得好好味呀   開心開心 ~

洗完碗就抖下   今晚跳爆汗舞   不過只跳咗 12 分鐘咋   因為個人好攰咁   唔想跳咁耐 ~

開埋機洗衫就即沖涼   之後休息休息 ~

咁諗住食幾粒齋燒鵝   但里奧大人食咗半盒呀   佢真係好鍾意食喎   咁下次買多啲先 ~

今晚好攰呀   本來 9 點 50 分已經想瞓   但真係覺得太早   所以頂到 10 點 12 分都去瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言