2010年9月8日星期三

韓食一番地 + 金滿堂甜品 @ 九龍灣 ( 8-sep-2010 )

傳統炒年糕 - 我見媽咪一夾條年糕就斷開咗   咁肯定唔煙韌啦    點知真係唔煙韌  好似食腸粉咁   唔好食呀 
泡菜餅 - 酸酸辣辣咁囉   一樣係唔好食  

石頭鍋飯 ( 牛肉 ) - 好在加咗甜 / 辣醬  唔係又係無味嘅 

傳統炒粉絲 - omg 啦  一樣係無味   之後我地覺得 city'super 嘅 food court 仲好味過佢呀   

榴槤翡翠杯 - 有榴槤同豆腐花    我最鍾意食 d 珠珠   反而無乜點食榴槤

黑馬王子 - 黑珍珠同涼粉 d 份量都好小  

龍吐珠 - 最唔好味係呢個  無味囉
  

( 8-sep-2010 )

呢日 OFF   因為之前訂地柜嘅送貨部話唔知咩時間送黎   所以我請一日就最好啦   唔駛煩    反正仲有大假扣嘛 ~ 
諗住瞓到 9 點半   不過瞓到 8 點都醒 lu   再懶床到 8 點半就起身食早餐   食完又做下家務    執下柜   拖下地   d 汗真係滴答滴答咁流架   不過出完一身汗真係好爽   同埋沖完涼之後就會好攰   好想瞓 ~


約咗家姐媽咪 12 點幾   諗住瞓陣   點知想瞓嘅時候家姐就打黎叫我 ready   係咪咁邪呀   唔瞓唔打黎咁嘅 ~ 
家姐今日去拎車   所以順便叫埋朋友 "糟糟" 一齊遊車河呢   今次由 "糟糟" 楂車   因為佢係車神   安全好多呢 ~  
首先去咗元朗唔知邊度買泥   再去元朗食壽司喇   之後就送泥去粉嶺朋友屋企   再踩入青龍頭探婆婆   坐咗半個鐘諗住去深井食甜品   點知送柜師傅打黎話柜到   所以就出番市區喇    哎呀   佢地明明約我 6 點至 8 點   無啦啦 4 點半就話送黎   不過家姐話如果佢地肯等   咁情願出去   唔係會最尾果轉先送柜比我喎 ~

雜錦壽司拚盆







鹽燒雞軟骨軟殼蟹天婦羅餃子釀雞翼鹽燒雞腎

媽咪就上我屋企坐陣   家姐佢地就拎架車去打腊   差唔多 7 點就一齊開餐喇 ~
今次去呢間 " 韓食一番地 " 試下   不過唔會有下一次   因為樣樣無味   我地一致認為 City'super Food Court 嘅梨花園仲好味過佢呀   唔怪之得食飯時間仲有大把位啦 ~    
食埋甜品   話咁快一日就咁過咗 lu   呢日唔係坐就係食   我同媽咪最舒服   糟糟就辛苦喇    因為我覺得揸車係好傷神呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言