2010年9月16日星期四

黑椒雞絲炒意粉 ( 16-sep-2010 )



( 16-sep-2010 thu )
呢朝試下藍莓乳酪 + 麥片   又凍又酸   我唔得架   下次都係用番朱古力奶算喇 ~


天氣太熱   都係紮起頭髮再開埋遮   但一樣咁熱   一樣咁辛苦囉   流咗咁多汗又唔見得瘦喎   唔係點流都得呀 ~


我覺得今日好勁   因為無飲咖啡   濃茶同檸檬茶都唔眼瞓呀   唔飲茶都唔錯   因為唔想 d 牙咁黃呀 ~ 
Lunch 同 8 卦出去食   食完本來想自己行陣   但一出去就覺得好熱   都係番菇場上網睇嘢算 lu ~





里奧大人要喺公司開視像會議   所以今晚我自己食先   食完可以做家務當運動   真係唔錯架 ~
 
是日懶餐 - 黑椒雞絲意粉
黑椒雞絲意粉 - 加埋三色椒同洋蔥   夠哂爽口   里奧大人話唔食呢個黑椒意粉   所以我加多 2 隻指天椒   再加黑椒碎   嘩   辣到呢   好耐未食過自己煮咁辣嘅意粉呀   爽到爆呀 ~
食完坐陣就拖地   之後再整個干炒雞絲意粉比里奧大人食   感動得佢丫   因為佢覺得我特登再煮比佢架   但事實都係喎   不過見佢番工咁辛苦   我都唔想佢成日食出面嘢   雖然我煮得唔係好食   但話哂無味精嘛   點都健康過出面食嘅   我辛苦小小無所謂呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言