2010年9月4日星期六

大快活 @ 九龍灣 ( 4-sep-2010 )





( 4-sep-2010 sat )
呢日 OFF   不過冷氣師傅話 10 點至 1 點上黎整冷氣   所以同里奧大人就 9 點半起身食早餐呢 ~





里奧大人就喺屋企等冷氣師傅   我就去銀行同 Post Office 整嘢   番到屋企又執下嘢就梳洗出發去睇戲 lu ~ 
我又未餓   要留肚食爆谷   里奧大人就話想食熱狗   我就幫手食薯條   未餓食薯條覺得好鬼飽肚咁 ~



依家上網訂飛真係好方便   雖然要比 Extra   但都覺得值   因為可以第一時間揀靚位呢   今次睇 2:10 pm 嘅 " Inception "   估唔到上咗畫咁耐都仲有咁多人睇呀   呢套戲都幾好睇   兩個半鐘真係話咁快就過囉 ~

里奧大人成日問我餓唔餓   話我無食嘢   我話食咗薯條 + 爆谷   熱量超爆燈   所以唔駛食嘢都得   點知再問佢係咪餓   佢話食嘢都得   車   原來自己餓   但又懶好驚我我咁   真係丫   最後陪佢食車仔麵   好似多 d 選擇   同埋唔想咁飽 ~


8 點先去開餐   勁想打邊爐   好期待好興奮咁去大快活   因為上次見到隔離個女人食得好好味咁   點知   點知   食完呢次唔會再食呢度嘅麻辣邊爐囉   唔好食嘅   食完行番屋企時候仲搞肚痛   唔知係咪油得滯呢 ~
 

沒有留言:

發佈留言