2010年9月6日星期一

文記傳統車仔麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 6-sep-2010 )

煎釀三寶 ( 魚蛋 / 豆腐 / 尖椒 )蘿蔔絲餅沙爹螺肉 / 水魷 / 米粉沙爹螺肉 / 酸齋 / 水餃 / 伊麵

( 6-sep-2010 mon )
今朝本來陪里奧大人食早餐架   不過等咗好耐車都無喎   所以最後都係各自食早餐 lu ~


唔知點解覺得今朝 d 時間過得好快   可能部腦 load 嘢好慢   所以 load load 下都 load 到 12 點幾   晏晝同 8 卦出去食   突然好想食粥   好在依家都有小小小涼風   所以行番到菇場都唔覺熱呢 ~

放工去旺角 PCCW 拎嘢   記錯哂地方   行咗半個鐘頭冤枉路   熱到暈咁滯呀 ~
之後坐巴士番屋企   一上車聽到有個阿叔好大聲好勞氣咁同隔離行嘅阿婆講嘢   我以為佢地係識嘅   後尾發覺又唔似識   因為阿婆合埋眼無理佢   但阿叔仲繼續係咁講   個個人靜哂   咁好明顯阿叔係傻啦   之後聽亞叔係咁講 " 我係阿 Sir   荔枝角 d 人都識我架 ~~ 我有張証    呢張係亞 Sir 先有   妳地要唔要丫   哈哈哈 ~~ 我有兩間屋   一間喺大陸   依家無樓   捐哂喇    衫紐就有   揸波唔駛錢   妳揸唔揸丫   哈哈哈 ~~ 我係龍鳳胎黎架   有個家姐喺台灣   妳估咁易龍鳳胎呀 ~~ 陳祖澤見我窮   話比張証我一世免費坐巴士   我話唔駛啦   咁肉酸 "   我最驚佢講咗呢句 " 我唔係傻架   我都唔知幾正常 "   嘩   我即刻望下佢個袋有無開咗   我驚佢拎把刀出黎斬人呀   好在無開咋   不過我實在大攰   阿婆走咗我坐咗佢個位   但阿婆走咗佢又無再講嘢喎   佢望咗我兩眼   我就合埋眼扮瞓   好在佢無同我講嘢咋 ~

無驚無險落車   突然勁想食煎釀三寶   所以叫里奧大人去食車仔麵喇 ~
   

沒有留言:

發佈留言