2010年9月18日星期六

煙三文魚 + 冷麵 + 餃子 + 五香肉丁炒年糕 + 皮蛋酸薑 ( 18-sep-2010 )







( 18-sep-2010 sat )
今朝同媽咪 家姐飲茶   我覺得自己好似做女咁   因為做女嘅時候   朝朝都會同家姐媽咪一齊食早餐   食完先番工呢 ~ 











老闆 OFF   番到菇場超勁 free   真係上網上到眼都攰呀 ~ 
放工約咗家姐去超市買嘢   之後再 join 埋里奧大人去食麥當勞   因為家姐要食兒童套餐換 "滑嘟嘟" ~








食嘢嘅時候   媽咪打黎話比人地架輪椅撞親隻腳   好在已經到咗我屋企附近   里奧大人就即刻出去扶媽咪上屋企   之後我地都打包食物番屋企   上次醫生教媽咪   如果撞到   就即刻敷 冰同埋舉高隻腳   好感恩   因為我諗住整冷麵   所以有好多冰咋 ~
頭先睇到里奧大人二話不說衝出去扶媽咪上屋企   又幫手包冰   又 set 好個位媽咪坐   又出去買藥膏   我覺得里奧大人對媽咪好好呀   好細心   真係令我係好感動呀   好感恩有呢位咁細心嘅好老公呀 ~
搞咗成個鐘   感恩媽咪隻腳無腫   如果唔係就要入院架喇   唔想拖呀 ~
就喺呢個鐘頭裡面   我要去冷靜一下   唔係我會發顛鬧人   所以就去煮冷麵同焗豬肉乾喇 ~ 
差唔多 3 點幾就開始打牌   打到 7 點幾   里奧大人就出門同朋友食飯   好在工人喺我地打牌嘅時候煮定嘢   咁我地就好快可以開餐喇 ~ 
是日晚餐 -  煙三文魚 + 冷麵 + 餃子 + 五香肉丁炒年糕 + 皮蛋酸薑
煙三文魚 - 係家姐之前訂比我架   佢地 d 同事成日訂日本嘢   平過出面好多架 ~
冷麵 - 晏晝整定   雪幾個鐘都夠哂凍 ~
餃子 - 又係家姐訂比我架   不過如果煎得脆邊就更好 ~ 
五香肉丁炒年糕 - 家姐想食年糕   但今次我買嘅年糕一 d 都唔煙韌   激得氣 ~  
皮蛋酸薑 - 好似無乜嘢食咁   所以整個皮蛋酸薑   佢地好鍾意食   媽咪仲問 d 酸薑係咪我醃    我有鬼咁叻咩 ~ 
食完我就焗叉燒比媽咪拎番屋企   即場比佢試   佢話勁似出面食嘅叉燒   同埋今次 d 五花腩真係好靚   諗番起買五花腩嘅時候   我同豬肉佬講話係用黎整叉燒   佢兩眼閃閃咁話 : 好叻呀   叉燒都識整 "   我話我用叉燒醬醃   之後焗之嘛   有幾難喎 ~
送埋媽咪坐車就同家姐行超市買嘢   行咗 1 個鐘   同家姐行超市最開心   計下度下咁   里奧大人唔係架   佢一入到去就去買要買嘅嘢   買完就走   所以唔鍾意同佢行   家姐就唔同   因為佢會幫我計   同埋最好就係可以 share   咁唔駛樣樣要買咁多嘛   我真係唔想屋企擺咁多嘢囉 ~ 

沒有留言:

發佈留言