2010年9月13日星期一

叉燒炒麵 + 芥蘭 ( 13-sep-2010 )




( 13-sep-2010 mon )

本來想食麥片   但真係好攰   加上又係一星期嘅開始   所以都係出街食   咁星期二至四就食麥片   Happy Friday 又出街食   星期六同媽咪飲茶   星期日就同里奧大人一齊食   呢個安排真係唔錯 ~ 
突然勁想食芝士火腿   其實自己整都得   如果自己整我就咁芝腿方包就算架喇   不過我又唔想買一包火腿   因為我真係麻麻地鍾意食火腿   唔想一陣又過期要掉呀 ~

今日終於有 lunch box   感覺好新鮮呀 ~ 
今晚要用好快速度買餸   因為約咗家姐去我屋企附近超市一齊買嘢   之後佢就去媽咪屋企    住得近真係好   可以一齊買嘢   又可以 share   最鍾意係咁呢 ~
是日懶餐 - 叉燒炒麵 + 芥蘭
叉燒炒麵 - 里奧大人真係好鍾意食呢個麵   點埋甜醬同桂林辣椒醬真係好味好多架 ~
芥蘭 - 又甜又脆   覺得好好味呀 ~  
呢排頭暈暈   可能貧血   所以今晚食埋媽咪整嘅豬腳薑黎補補身先   做哂嘢睇電視嘅時候    又突然好想食芝麻糊   我覺得 "多多" 呢個牌字真係唔錯   但包裝同 "杯杯" 差唔多   又係寫明香港製造   所以上次買錯咗 "杯杯" 以為係 "多多"   睇單嘅時候仲以為 show 唔同嘅名   無諗過自己買錯添   有時真係好頂自己唔順呀 ~   

沒有留言:

發佈留言