2008年8月10日星期日

譚仔雲南米線 @ 佐敦









尋日見完工人同睇傢俬已經搞到 5 點幾   所以又要撲去探奶奶喇   好在近火車站   唔係又要行到身水身汗架喇 aa3.gif image by fatfatfamily

之前奶奶喺 icu 期間   姑奶見到一個 24歲嘅男仔 (平仔)   全身插喉   之後再了解到平仔身世都幾可憐   媽媽之前過身   爸爸七十幾歲喺老人院   無親戚喺香港   最親嘅就係媽媽嘅一位女性朋友 (亞姨)   (唔記得醫院點聯絡到亞姨)   呢個亞姨係由細睇到平仔大的   當契仔咁看待呢   但因為佢唔知道平仔親戚 d 電話號碼   所以就開平仔嘅手提電話逐個打   搵人睇佢   因為平仔情況唔理想   有生命危險  H0.gif image by fatfatfamily

其實平仔入院係因為喉嚨腫哂 (腫起一舊)   抖唔到條入院   詳細情況我唔記得係點   但只知道佢其係患有淋巴癌   之後全身插喉   講唔到說話   醫生話如果藥物對平仔無靠的話便無得救   但如果藥物有效就可以拆喉   真的感謝神   因為我地 (包括里奧大人所有屋企人) 一齊有聲無聲的為平仔祈禱   求神保守看顧呢位年青人啊   神蹟呀   因為平仔可以拆喉呀  真的感謝神垂聽我地嘅禱告 A8.gif image by fatfatfamily

之後里奧大人同姑奶都會探平仔   因為讓平仔知道   唔係得佢一個人   而係有好多人關心佢呢 106.gif image by fatfatfamily

咁我尋晚就係第一次探平仔   第一感覺係好瘦好瘦   我一隻腳重粗過佢兩隻腳   睇見真係好心痛   我同佢傾計   知佢十幾日無大便   所以個肚谷住唔舒服   所以我同佢搓肚   其實我好開心   因為佢對我唔抗拒   可能係我熱情嘅笑容感動佢啦   我唔識講嘢   但我就同佢講   咩都好   總之個人要開開心心   積極面對    因為我地個個都支持你架   唔好成日講回報   只要可以健健康康   積極面對人生就係對我地好好嘅回報架喇 169.gif image by fatfatfamily

見完平仔之後   我覺得自己好幸福好幸福 生命無常   好好珍惜眼前人呢 bb1.gif image by fatfatfamily

探完佢地都 8 點幾   所以順便同姑奶兩公婆喺佐敦食嘢 lu hh3.gif image by fatfatfamily

譚仔雲南米線   但好難食呀   個湯底好酸   超唔掂呀   不過個土匪雞翼就好好食   如果唔係就慘喇 099.gif image by fatfatfamily

今日好黑仔   除咗早餐之外   食親咩都唔好食呢 gg7.gif image by fatfatfamily


   
131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily


今日又無番祟拜喇   因為太需要休息呢 B10.gif image by fatfatfamily

同里奧大人食點心   要咩無咩   所以求其食牛肉腸 + 燒賣 + 古法蒸蘿蔔糕 就算喇 246-1.gif image by fatfatfamily







食完早餐去大眾買書   終於的起心肝買 set " 我們的低能婚禮 " 呀   之後再行百佳買鯇魚 ($17) 同排骨 ($13) 就番屋企喇 thhappys.gif image by fatfatfamily









沒有留言:

發佈留言