2008年8月19日星期二

老地方 @ 大埔







尋晚又唔駛煮飯   因為去探奶奶同平仔 952.gif image by fatfatfamily

次次去醫院前   我都會買 d 小食同里奧大人一齊醫肚   今次買燒賣 ($10 / 16粒) 超抵呀 169.gif image by fatfatfamily

去到探奶奶   點知有親戚黎探   我同里奧大人要讓路   因為心臟科病房只可以每次兩個人探訪   所以我同里奧大人就探平仔   見佢無心機   原來因為發燒   可能聽日做唔到化療住   要等到退燒先可以做   之後就開解佢   見佢有番笑容   我個心都安樂 d   探咗半個鐘就要探奶奶喇   因為奶奶聽日要做通波仔   所以又要開解奶奶   只不過是小手術   不用擔心呢 
我隻手仲好痛   所以拎奶奶 d 脫苦海黎貼   姑奶話我有網球手喎   仲話會跟我一世添   唔係呀化 cat5.gif image by fatfatfamily

同里奧大人又去老地方食飯   食蕃茄豬扒飯 + 菜肉雲吞米線 + 生菜   食完接到姑奶電話    話有個現成菲傭喺佢屋企   所以想里奧大人見一見   問一問資料   如果 ok 就請喇   因為奶奶就快出院呢 106.gif image by fatfatfamily

就係咁   又搞到 12 點先番到屋企   我對眼紅哂呀 B9.gif image by fatfatfamily


 
041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily


尋日媽咪特登早 d 餵朱朱食嘢   因為要支持劉翔呀   點知媽咪打黎話劉翔腳傷   退出比賽    好無心機呢   因為一心為咗睇佢嘛
940.gif image by fatfatfamily


今朝睇報紙標題   劉翔因傷悲關係   尚未正式跨過一個欄   便已緣盡京奧 955.gif image by fatfatfamily

聽到呢個消息   真係好失望   希望劉翔真的放下包袱   好好療傷呢 aa9.gif image by fatfatfamily

今朝我都好攰   所以去食平靚正 kfc 鬆餅 + 咖啡 ($11)   飲完咖啡都好眼瞓呀 099.gif image by fatfatfamily



番到菇場真係吽吽呌呌頭暈暈咁   真係老喇   唔可以捱夜 aa3.gif image by fatfatfamily

里奧大人唔舒服   所以無番工   所以造就咗我去媽咪屋企食飯   又見到朱朱   好開心呢   不過朱朱就慘 d   因為我次次番親屋企佢都唔願瞓   中下中下到我走咗先瞓到豬一隻   呢個小寶貝真係令到我好冧呢 X1.gif image by fatfatfamily

食完飯   姑奶打黎話奶奶手術成功   好開心呀 D9.gif image by fatfatfamily





















沒有留言:

發佈留言