2008年8月7日星期四

柱候煎雞翼 + 八爪魚卷 + 蒜頭豆豉煎玉子豆腐 + 瑤柱粟米湯













尋日做完家務就嘆咯   睇完報紙再連續睇幾期嘅飲食男女   之後再睇波   睇完同里奧大人食 tea   食米線   不過麻麻地好食 thomg.gif image by fatfatfamily







之後又番屋企 hea 過   又係睇飲食男女同再睇波   其實頭先睇咗架喇   但因為場波係 "拜仁對國際米蘭"   所以我會睇完又睇   因為我勁鍾意佢地嘅教練 klinsmann 同摩連奴呀 ii9.gif image by fatfatfamily 
 

但里奧大人好驚我睇波   好似睇 2006 世界盃咁   我會同一場睇 4-5 次   有 d 會 7-8 次   我無誇張架   因為我係為咗睇 klinsmann 先睇咁多次   所以每逢有德國隊都會睇幾次 (除咗輸咗果場)   里奧大人睇到都驚   就連邊個入波邊個球員做嘅動作都睇到記得哂呀   所以里奧大人覺得我係一個痴痴地嘅人呢 98m.gif image by fatfatfamily

睇完波又要回復心情煮飯喇 I8.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 - 柱候煎雞翼 + 八爪魚卷 + 蒜頭豆豉煎玉子豆腐 + 瑤柱粟米湯
柱候煎雞翼 + 八爪魚卷  - 用柱候醬醃 3-4 個鐘   但都係唔點入味   下次都係醃一晚好 d 30.gif image by fatfatfamily

蒜頭豆豉煎玉子豆腐  - 本來想蒸嘅   但唔想洗多樣嘢   所以煎香便算了   再加爆香咗嘅蒜頭豆豉一齊食都唔錯喎 148.gif image by fatfatfamily

瑤柱粟米湯 - 見有時間   所以浸幾粒瑤柱   好飲好多呢 169.gif image by fatfatfamily

難得 7 點可以食飯   難得 8 點半可以沖涼   難得 9 點可以食芝麻糊   難得 9 點半可以坐定定做 mask 睇家好月圓   真係好開心呀 106.gif image by fatfatfamily



    
060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily


今朝要番工喇   無咩落雨又幾好喎   落雨真係好醃悶呢 072.gif image by fatfatfamily

早餐想食飽 d   所以食腿蛋治烘底 + 奶茶 ($16)   又加咗 一蚊喇 45.gif image by fatfatfamily



晏晝里奧大人無啦啦要上大陸開會   所以我順理成章去媽咪屋企食 lunch 028.gif image by fatfatfamily


















沒有留言:

發佈留言