2008年8月26日星期二

隔夜晚餐







尋晚放工陪媽咪配眼鏡   所以成 8 點先番到屋企呢 B10.gif image by fatfatfamily

唔好話我懶呀   真係唔想架   計叫自己同里奧大人食咩   食唔哂就要留番做隔夜餸囉   唔通嘥咩 onion2036.gif image by fatfatfamily

就係咁    唔駛買餸    番到屋企只需要收衫  洗衫就當做咗家務喇  
162.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 - 入味喼汁骨飯 + 入味隔夜湯 + 菠菜豬肉餃米粉
入味喼汁骨飯 -  放埋一碟靚仔 d 125.gif image by fatfatfamily

入味隔夜湯 - 唔係讚自己架   里奧大人真係一路飲一路話好甜架 106.gif image by fatfatfamily

菠菜豬肉餃米粉 -  因為唔想里奧大人食隔夜餸   所以特登煮樣新嘢佢嘆   等佢覺得屋企好溫暖 pig029.gif image by fatfatfamily


食完洗完沖埋涼   諗住瞓   點知做 "亮相"   所以同里奧大人一齊睇埋先瞓覺   見里奧大人呢排咁攰   所以我好主動咁輕聲同里奧大人講   同你 "練" 骨丫   里奧大人話唔好   因為驚我 d 手指會痛   我就話唔驚   幫你 "練" 骨當做運動囉   當下里奧大人超級感動   不過同時彈句 "如果妳唔發脾氣又真係幾好嘅"   車車車   我都好小發脾氣之嘛   佢實在太唔了解我喇   比小小甜頭佢居然咁話我   車車車
 
1bfacd6e.gif image by fatfatfamily

  
qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily
今朝呢   天氣好好   心情都唔錯   所以去 kfc 食鬆餅 + 奶茶 ($11) I8.gif image by fatfatfamily



番到菇場忙咗陣就做下自己嘢   咁先似番工家嘛 98m.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人去餐廳食魚皮餃河粉 + 鹹魚肉餅飯 + 凍檸茶 ($41)   食到好飽都唔驚   因為行到番公司已經成身汗   差唔多所有嘢都消耗哂喇 051.gif image by fatfatfamily






沒有留言:

發佈留言