2008年8月3日星期日

再黎生菜魚肉 + 車仔麵





尋日同里奧大人上媽咪屋企食 lunch   因為唔想里奧大人滕黎滕去   所以喺媽咪屋企食完飯瞓下再探奶奶   好過番自己屋企長途跋涉嘛 D9.gif image by fatfatfamily

好耐無試過 lunch 食住家飯   所以覺得自己好似食晚飯咁呢 HAHA.gif image by fatfatfamily














食完就瞓喇    耐未試過咁嘆   因為喺屋企會呢樣做下   果樣做下   根本停唔落黎嘅 K6.gif image by fatfatfamily

里奧大人 3 點幾出門口   而我就繼續瞓呢   因為好攰呀   我瞓到 5 點幾就起身喇   因為想陪朱朱玩陣嘛 I8.gif image by fatfatfamily

諗住走嘅時候   工人餵朱朱食糊仔   朱朱想咬佢咁款   嚇到工人唔敢餵   咁唯有我抱佢餵啦   因為我識點就位   但朱朱又唔可以受刺激   所以晏小小   等我走咗先再餵佢   因為朱朱係門口狗   無人撐佢就會乖乖食架喇 051.gif image by fatfatfamily





番到屋企熨埋衫   之後就等里奧大人買外賣番屋企   無咩胃口   所以食生菜魚肉    最慘係里奧大人   因為佢又係食車仔麵呢 973.gif image by fatfatfamily


  
139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily


今朝無番教會啊   因為每月一到唔太舒服   要喺屋企瞓瞓瞓呢 06699.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言