2008年9月14日星期日

中秋做節 @ 媽咪屋企

















食完嘢就去到媽咪屋企   同媽咪 家姐 婆婆打麻將   里奧大人同朱朱就瞓覺   唔知點解朱朱要吊起隻腳黎瞓嘅呢 ~~ 


打到咁上下就食雪糕月餅   藍梅雪糕就好好味   但塊古古力皮就真係超甜咯   食完之後又再打 ~~ 


等埋大食表妹黎就開飯 lu   坐到 9 點就番屋企喇 ~~


007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily


今朝無番教會   所以同里奧大人去學利食早餐   早餐就麻麻地   但睇人地 d 魚蛋粉就好似好靚好香咁囉   但我唔鍾意早餐食晏晝嘅嘢   所以就算好香我都唔會食 ~~ 









食完去買生果   再去大眾買 "阿呢"   比錢果時   發覺後面有人好大力抖氣   之後望下佢   以為佢買隻鹹碟 ( 因為有個女人哂身材咁扒喺度 )   之後到佢比錢   我望下隻碟   原來係 " 七擒七縱七色狼 "   估唔到 d 咁垃圾嘅戲都有人睇   不過應該得麻甩佬先睇 ~~
有 d 人真係奇怪   諗住用萬幾蚊買隻錶比老公   但要比番自己個份錢時   就話無錢   個份錢係自己亞媽做手術 d 錢   每人都係 1 萬蚊   真係唔明點解有錢買錶比老公   無錢比自己亞媽做手術   dd 都無比   真係好意思呢   真係唔知無錢嘅定義係咩呢   我個人好蠢   真係呢一世都唔會明   希望有人可以解答到我啦 ~~  
心情唔多好   所以咩都唔想做 ~~
睇睇下電視瞓着咗   所以 3 點幾先食 tea   天氣熱辣辣   所以要食刺激味雷嘅酸辣米線 ~~






沒有留言:

發佈留言