2008年9月26日星期五

魚香茄子煲



尋日 2 點幾食咗感冒 panadol   點知放工坐巴士時先覺得晏瞓   好在瞓到屋企附近扎醒   雖然仲想瞓   但就迫自己要爭大眼等落車   唔夠瞓要起身真係勁想嘔呀 emotion04.gif image by fatfatfamily

一落車仲衰   踩到唔知咩嘢   差 d 向後跣落地   好在下盤穩健   唔係就撻落地就肉酸到爆架喇   不過   我覺得跣親都勁樣衰囉 22.gif image by fatfatfamily

尋晚只係去超市買豬肉 + 生果 + 零食就番屋企 lu 060-1.gif image by fatfatfamily






是日懶餐 - 魚香茄子煲
魚香茄子煲 - 超簡易   材料只係 2 條茄子 + 免治豬肉 + 1 小件鹹魚 + 魚香茄子醬料包     味道同出面食嘅一樣架   我再加埋鹹魚   超正呢   出面嘅魚香茄子好油   但我呢個就唔會好油  不過賣相就樣衰 d 囉 198-1.gif image by fatfatfamily

呢個餸我用咗 2 條茄子 + 3 湯匙嘅免治豬肉黎整   基本上呢個餸嘅份量兩個食係唔算多    但食剩 5 - 6 條茄子嘅時候   我叫里奧大人食埋   因為食多 d 瓜菜有益   點知話好飽   我真係火都黎   因為碗飯唔係多 ( 1 碗都唔夠 )   碟餸又唔係特別大   飽咩啫 _995.gif image by fatfatfamily

又話要我煮小 d   大佬   得一個餸咋   唔係好多啫   今次份量又唔係好大   我最憎佢就係一叫佢食蔬菜就成日叫我煮小 d   所以我好慶話   咁我唔煮喇   出街食唔好煩呀   麻麻煩煩咁   又唔知諗煮咩幾咁辛苦喎 so13.gif image by fatfatfamily


   
051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily

今朝撞計   超眼瞓啊   星期五應該好開心先係家嘛   但點解會攰到無哂心機架 ra23.gif image by fatfatfamily

早餐食鹹牛肉蛋治 + 奶茶 ($16)   鹹牛肉超小   簡直唔覺佢嘅存在   只係好似食緊蛋治咁   再加上自己又唔記得要烘底   所以仲覺得唔好食 B3.gif image by fatfatfamily



番到菇場又係坐到收工   陰公咯 B079.jpg image by fatfatfamily

晏晝 only me   因為里奧大人要同同事食 farewell 呢   所以我買粉果燒賣炒麵番公司食 lu   去買嘢食嘅時候見到里奧大人   企埋一邊問佢去邊度食 lunch   d 感覺好搞笑   好似見到 d 舊同事咁 048-1.gif image by fatfatfamily







沒有留言:

發佈留言