2008年9月9日星期二

磨豉醬肉粒炒飯 + 牛油粟米 + 節瓜紅衫魚湯


磨豉醬肉粒炒飯 + 牛油粟米 + 節瓜紅衫魚湯










尋晚又煮飯 lu    不過都係超簡單嘅餸菜    因為出街食又無益又 sai 錢呢  
_2218.gif image by fatfatfamily

去到街市見人撻生魚    嚇到我想暈想嘔啊    我最怕經過魚檔同雞檔    因為好腥同好臭    同埋見到佢地生勾勾    之後就要比人 "湯"   好可憐呢    所以我絕對係唔會買新鮮嘢煮架    因為未煮我已經暈咗喇  
ththwing.gif image by fatfatfamily

我唔識得有咩湯可以滾    所以又係滾番節瓜紅衫魚湯    因為平 d     節瓜 2 條 ($5) + 紅衫魚 2條 ($15)  再買粟米 3 條 ($8)    本來想買龍眼    但無咩益    所以唔買   拿拿聲番屋企 lu
2499.gif image by fatfatfamily
     
是日晚餐 - 磨豉醬肉粒炒飯 + 牛油粟米 + 節瓜紅衫魚湯
磨豉醬肉粒炒飯 - 肉粒係之前醃剩嘅排骨    因為得番幾舊   所以切粒  加磨豉醬一齊炒  再連飯一齊炒    味道唔錯      
_1582.gif image by fatfatfamily

牛油粟米 - 好想食    所以又煮粟米喇  
184.gif image by fatfatfamily

節瓜紅衫魚湯 - 我覺得大眼雞無咁腥    但去到街市得好大條果 d   坐底要 40幾 50蚊    太貴喇      所以平平地用紅衫魚算 lu    最緊要係有啖湯水飲下嘛 
emoticon193.gif image by fatfatfamily

我都係鍾意自己煮嘅簡單而幾好味嘅晚餐    因為可以一路食一路睇電視    又可以舒舒服服咁食    巧巧呢   
so05.gif image by fatfatfamily

呢排要食多 d 木瓜增加免疫力    但都要食下其他生果嘅    一星期前買咗個西瓜仔    $12 咋    但真係驚開始變壞    所以要里奧大人快 d 食    個生果檔呃人嘅  又話無核    都不知幾多核呀     好在個西瓜仔甜咋    唔係我就會勁唔開心架喇     
171.gif image by fatfatfamily








                             
172.gif image by fatfatfamily
172.gif image by fatfatfamily
172.gif image by fatfatfamily
172.gif image by fatfatfamily
172.gif image by fatfatfamily
172.gif image by fatfatfamily
172.gif image by fatfatfamily


今朝里奧大人請病假    見佢唔駛番我都想唔番工呀    
emotion04.gif image by fatfatfamily

學生開學喇      所以成日要排好耐隊    成 9 點先到公司附近   但我堅持會食埋早餐先番工    食餐蛋治烘底 + 奶茶 ($16)  食完人都精神 d 呀  
063-3.gif image by fatfatfamily



番到菇場悶到嘔茄      但好在精神    唔係就閉架喇  
popo2066.gif image by fatfatfamily

晏晝去 ikea 睇狗仔床    可惜無貨    要聽日先有    咁即係聽日要去 ikea lunch 啦        
242.gif image by fatfatfamily

一個人食求其算喇    買燒賣牛肉 + 炒麵 ($17)   諗住唔夠先食炒麵    又諗住 $7 唔方多    但原來都好大盒    不過就咩料都無    得幾粒蔥    不過食完個 lunch 真係飽到上喉嚨呀 
176-2.gif image by fatfatfamily





今日好開心    因為不知不覺同里奧大人渡過咗 8 個年頭 lu    時間過得好快呀  
159.gif image by fatfatfamily

呢 8 年當中有好開心有好唔開心    但希望從今日起每日都過得快快樂樂啦    因為做人唔開心真係好無謂呢        
238.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言