2008年9月18日星期四

住家麵 @ 媽咪屋企 + 瑜珈











又到每星期最開心嘅日子 lu   因為係同家姐 cc 做瑜珈   然後就番媽咪屋企食飯喇 108.gif image by fatfatfamily

天氣太熱   同埋做完運動唔想食飯   所以媽咪只係煲湯 + 灣仔水餃湯烏冬   用豬肉  豬潤  蝦做湯底   個湯好甜   好好味呀   如果我自己煮就只會落味精粉咋 _2218.gif image by fatfatfamily

食到個肚脹卜卜   又唔願郁   真係想唔肥都難呀 thth001118168.gif image by fatfatfamily

同媽咪   家姐一齊睇 " 家好月圓 "   我覺得多人睇好睇好多   因為番到屋企得自己一個人睇   巧悶呢   我要好大聲話 " 嘩   呀邊個邊個做得好好呀 "   咁先引到里奧大人出黎睇 dd 咋 ra02.gif image by fatfatfamily


     
060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily


今朝 7 點起身   同媽咪 朱朱一齊食早餐   不過個天陰陰作落雨   搞到個人都無咩心機咁 20070228_dc091a173396be17728dw9nY46.gif image by fatfatfamily





番到菇場要 pack file   熱到我丫   好在早餐食得飽   唔係肯定魂斷菇場呀 D7.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人去美心食 lunch   share 食芙蓉蛋飯 + 凍奶茶   我好憎食芙蓉蛋   我覺得個樣好似嘔吐物   所以食到我巧辛苦   好在無咩胃口   咁里奧大人可以食哂去嘛 ra02.gif image by fatfatfamily



食完去食雪糕   因為家姐比咗張 coupon   10 月到期   再唔食真係唔記得佢嘅存在架喇   妳知女人 d 銀包有好多嘢家嘛 00212.gif image by fatfatfamily




尋晚好煩   睇完家好諗住瞓覺   點知媽咪無啦啦喊住問係咪已經安裝咗平安鐘   嚇到我成身汗   以為媽咪個心口唔舒服   原來係家姐遲 d 由將軍澳搬入元朗   所以驚有事無人理喎   其實就算家姐搬入元朗   家姐都會隔晚番媽咪屋企食飯   又可以過夜   又唔係搬咗唔番黎見妳   移民咩   同埋仲有我嘛   我都可以耐唔耐出黎食飯瞓覺家嘛   怕咩喎   又唔係話唔理佢   真係丫
 
186.gif image by fatfatfamily


老人家係咁   見仔女鍾意就唔會講自己感受   但唔講又點知喎   家姐咁錫媽咪   如果媽咪唔想   家姐必定唔會咁做家嘛 051.gif image by fatfatfamily

不過又難怪媽咪唔開心嘅   我住大埔咁遠   點知家姐仲遠   一下子好似兩個都走哂咁   但又唔想我地唔開心喎   所以咪唔敢講囉 205.gif image by fatfatfamily


不過依家唔駛煩喇   因為同里奧大人決定年底搬番出市區喇   wakakakaka 159.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言