2008年9月4日星期四

川滬小館











不得不承認人老了   接近中年嘅女人真係特別多病痛 麻計煩 ~~
呢幾日受胃痛折磨   我覺得係食抗生素嘅關係   因為食一次痛一次   西藥真係醫得一樣就傷一樣   真係唔掂呀 ~~
我頭痛都無咁驚   最怕係胃痛   因為痛到好似個胃想爆出黎咁   連飲啖水   行步路都痛   真係人都顛呀 ~~
唉   做女人都幾煩   有每月一到嘅痛啦   生仔又痛喎   到咁上下又多婦女病   最慘係容易老丫嘛   病一病個樣真係好快殘   真係照鏡都驚架 ~~
諗番起自己後生時   真係好似好遙遠嘅事咁   晚晚玩到朝早 5 點都唔及依家瞓小一個鐘個樣咁殘呀 ~~
後生我唔會用日霜晚霜   敷 mask 呢 d 麻煩嘢   但 d 皮膚都好好架喎   但依家呢   見到 d 幼紋就想暈   笑都唔敢咁大動作呀   依家仲要緊記每星期要敷 mask   每日要查日霜晚霜   瞓覺唔好側埋一邊等等等等  ~~
唉   好在 ( 我覺得 ) 里奧大人唔介意我人老豬黃   仍唔介意我花錢買護膚品咋   如果唔係我真係唔想出街見人呀 ~~
唔舒服咗成個星期   搞到個人好奄悶   唔係出街食   就係番屋企   一係就去醫院探奶奶   情緒真係有點低落    但又唔想叫里奧大人陪我出街行下 hea 下 ( 意思係衝出大埔 )   佢身心都好攰啦 ( 工事繁忙 + 功課更繁忙 + 隔晚探奶奶 )   我又無咩煮飯好似好衰咁   倒不如有時間嘅話用黎滾啖湯煮下飯好過   等佢有 d 營養嘛 ~~
唉   有時真係好唔明奶奶   成日要 d 仔女晚晚都要探佢 (即係每日必要有人探佢)   講真   d 仔女要搵食   年紀又唔係細    頻頻樸樸真係好辛苦家嘛   點解佢唔會體熟 d 仔女辛苦嘅呢   我都住過醫院   我都好明白住醫院真係好悶   但我最唔開心係里奧大人 2 家姐話話得一兩個探佢   佢係唔滿足架   聽完之後我覺得真係有 d 掹架 ~~ 
不過老人家係咁架喇   又知道自己無啦啦突然心臟病發   又真係好驚嘅   今日唔知聽日事    做得幾多咪幾多囉   但我真係好心痛里奧大人咁辛苦囉 ~~
唉   自己將來病咗   唔知會唔會成日想仔女黎探我嘅呢   不過應該係會好想   不過仔大仔世界   都唔輪到妳話想就想 lu ~~
so   由呢一刻開始   都係對里奧大人好 d   晚晚煮飯過佢食   等佢老來都身體都好 d   我又咩事佢都可以晚晚黎探我嘛   因為另一半才是終身伴侶啊 ~~   
痴咗線   無啦啦講呢 d 嘢 ~~    
講番尋晚食咩先   本來好想去 shakey's pizza   但個胃真係好痛   所以都係食 d 正氣嘅嘢 (小公主話有病要食 d 正氣嘅嘢架) ~~  
川滬小館食嘢   因為想食熱嘢   暖下個胃好似好 d   不過 d 嘢食都幾油膩   食完都幾辛苦下 ~~
番到屋企開機洗衫   如果唔係又唔知等幾時架喇   里奧大人本來話想跑步   但又覺得 d 嘢食好似仲未落格咁   心大心細唔知點好   我就話幫下手熨自己嘅西衭   當做運動囉   又可以陪下我   一舉兩得   同埋最主要原因係我唔係咁識熨   又無佢咁有心機熨嘛 ~~   
做哂嘢即沖涼   之後坐定定睇 "家好月圓"   "女麻 女麻" 同 sa 姨鬧交又幾搞笑   我覺得有 d 驚喜   依家我開始鍾意睇呢套戲 lu   但一有鍾家欣同黃宗澤果 part 就最唔鍾意睇   成日喊    悶到爆 ~~   

 
172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily



今朝個人超攰   唔知係咪尋晚食飯時飲咗兩啖茶   搞到瞓唔着   同埋個人好似好 "藝" 咁    勁唔舒服 ~~

今朝太眼瞓   所以食腿蛋治 + 奶茶 ($16)   唔記得叫烘底   但估唔到又幾好食喎   同埋無咁熱氣   我其實點解成日要烘底係因為覺得三文治嘅麵包好似成日有陣 "酸酸叔叔" 咁嘅味   但烘底就無嘅   所以咪多數食烘底囉 ~~


番到菇場撞計   個個都話眼瞓   包括自己在內   真係無哂 mood 啊 ~~
晏晝同里奧大人去 kfc   1 個餐 + 1 個包   $46.5 搞掂   不過好計漏 ~~  







 


沒有留言:

發佈留言