2008年9月6日星期六

得了神的醫冶 終於得到釋放

尋晚同里奧大人參加了一個敬拜會   (當剛強作主的工   醫治釋放特會 - 黃約翰牧師) !!
參加這個敬拜會   我深深感受主給我無限嘅恩典   主給我嘅醫治   因為我真的得到釋放    我的病真的得了醫治 !!
牧師話有病痛嘅弟兄姊妹請舉手   當然我有舉啦   因為我真係有病痛嘛   之後牧師就話如果有腰骨痛   有腳痛嘅就出來醫治   有幾位弟兄姊妹上咗台   他們得了醫治得到釋放就會好自然咁放軟身體暈咗 ( 註 : 有人在後面扶住的  所以不會跌倒 )   果刻我覺得係咪真架 ?!?! 同時我憂慮唔知自己可唔可以上台得醫治   奇妙事情發生喇   因為牧師問邊位個肚   特別係右邊痛嘅人請出黎   正正就是我嘅痛症啊 ( 我當時仲痛緊架 )   當我上台嘅時候   牧師連續問了我 3 次   係咪右邊個肚位置很痛   我話係   仲痛咗都幾長時間   之後牧師同我禱告   再叫我跟了牧師講了幾句說話 ( 唔好意思   太緊張唔記得講了什麼   印象當中係求主醫治嘅說話 )    之後放鬆身體   我身體得了釋放   我嘅身體突然發軟暈咗   但感覺係好舒服好平靜   身體好似牧師所講嘅 "鬆哂"   我好快就清醒 醒了之後牧師問咗我 3 次   要我摸自己嘅肚 3 次   要我 sure 係咪真係唔痛   感謝神   親身感受主嘅醫治   我嘅肚肚真係無痛呀   真係好奇妙呀 !!   
umm   好老實講   唔相信神嘅人真係好難明我所講嘅嘢   但我最希望妳地唔好有抗拒我所講嘅嘢   因為大能嘅神真係將我改變   令我得到醫治   令我得到釋放 !!
我以前都好抗拒基督教   同埋覺得就咁祈禱就得醫治同釋放   有無咁神奇呀  ?!?!?!       
但我信了主之後   我發覺自己真係身心靈都唔同咗   對人和事無以前嘅執着   遇到困難時  會知道這是神嘅美意   因為要在困難困苦當中學識倚靠神   經歷神與妳同在   得着一份真正嘅平安 !!
我每日都會不停祈禱   神真係聽我嘅禱告   所以我做每一件事都好得力   呢 d 都係神給我嘅   我每日不停受神嘅恩典 !!
我上年住咗兩星期醫院   同時做咗一個小手術   但我居然無驚到 ( 以前我小小事都會好驚  更何況係住醫院呢 )   但信了主之後   我知道愛我嘅主會時時刻刻咁陪住我   安撫我   我必不會有任何懼怕   是真的   我真的沒有任何懼怕   當中還得着一份平安   是真的   連里奧大人都難以相信   我一點兒都不懼怕呢 !!
我真的很感謝主   帶領我走每一步   令我每日都在平安喜樂中渡過 !!


感謝主  阿門 !!

沒有留言:

發佈留言