2008年11月28日星期五

雜錦小鍋




尋晚里奧大人探奶奶    所以我放工行下 jusco 就番屋企開餐喇   

因為好攰   求求其其淥幾粒嘢就算喇  橫掂得我自己一個人食  

夜晚凍咗 d      諗住懶勁唔着褸去屋企樓下嘅平台跑步  點知凍得滯  跑 3 個細圈就走喇   同埋得我一個人  又大風  地下 d 樹葉吹到 d d da da 聲咁好恐怖呀  




今朝凍咗好多   勁開心呀   

星期五喇   可以食早餐食飽 d   食芝士腸蛋出前一丁 + 奶茶 ($20)  但見到又唔係話太想食喎  



番到菇場呢    無嘢做   唔駛點郁   所以越坐越凍呀  

晏晝同里奧大人去茶餐廳食 lunch   因為想食炒麵同飲奶茶   再加多個雞翼牛扒意炒意粉 就啱啱好  





今晚同朋友去街   煮唔到飯    突然覺得里奧大人無住家飯食好似好慘咁   我真係有 d 想喊出黎   唔知點解   呢排唔知點解眼定定望住里奧大人就會好想喊   我覺得佢做嘢好辛苦     我又幫唔到佢    只係聽佢呻    再加上佢之前病到面無血色    所以我係好計擔心佢    我之所以堅持要煮飯   係真係想里奧大人食得健康 d    我辛苦小小無所謂    等佢食完就睇下報紙電視 relax    將公司一切嘅煩惱都拋諸腦後   番到屋企永遠係開開心心咁就得架喇    



沒有留言:

發佈留言