2008年11月12日星期三

焗豬扒飯 + 粟米湯 + 桂花大菜糕 ( 失敗版 )





尋晚無啦啦塞車   搞到我要極速殺入去街市買蕃茄同洋蔥 

之後再去寵物店買衫仔比朱朱   因為朱朱瘦咗好多   以前 d 衫太大件唔啱着呀   陰公   希望朱朱快 d 肥番幾磅就好喇   

是日晚餐 - 焗豬扒飯 + 粟米湯
焗豬扒飯 - 用 3 個蕃茄 + 茄汁 + 喼汁 + 豉油 + 水   點知個汁太稀   用 2 隻蛋炒飯   點知 d 飯太濕    豬扒驚唔熟    點知煮到鞋    時間關係  d 芝士又未溶哂  噢    總括黎講    我覺得味道 ok   但里奧大人話好食   當然咁講啦  因為知我辛苦嘛   同情分點都要比嘅   所以都係信自己好 d 

粟米湯 - 原本想整炒粟米   因為好想食    但諗到要遂粒拻嘅話   拻得黎都 9 點    所以飲粟米湯算喇 

里奧大人好鍾意食大菜糕   所以前日整咗  好期待自己整嘅桂花大菜糕  點知  超難食   唔知點解好實咁   但我照足包裝指引做架噃  why why why 呀    見里奧大人食兩啖個樣就無哂表情都知咩事    所以我話掉咗去算喇   無謂 "夾硬" 食丫嘛



上次又係咁實  今次又係咁   唔想令自己三度傷心   我應該唔會再掂大菜糕呢家嘢架喇  

     
6m.gif image by fatfatfamily
      
6m.gif image by fatfatfamily
      
6m.gif image by fatfatfamily
      
6m.gif image by fatfatfamily
      
6m.gif image by fatfatfamily
      
6m.gif image by fatfatfamily
      
6m.gif image by fatfatfamily
今朝勁呀   6 點 2 起身    沖完涼之後覺得好凍呀     可能係未瞓醒啦 












同媽咪朱朱食早餐    今次飲埋奶茶都有 d 眼瞓添 









番到菇場又忙到爆    好在老細唔喺度   可以放慢 d 黎做咋 

晏晝同里奧大人食車仔麵    因為又平又好味  $18 / 5 餸 + 豆漿   邊度搵呀   








沒有留言:

發佈留言