2008年11月15日星期六

蜜糖金沙骨 + 菜心 + 薑粒蛋白炒飯 + 芝麻糊湯丸









尋晚勁他條   因為只需要去街市買 1 斤菜心 ( $12) 同 1份雪梨 ($10) 就番屋企喇 

不過今次係整新嘅菜式   所以番到屋企要 ready 喇

是日晚餐 - 蜜糖金沙骨 + 菜心 + 薑粒蛋白炒飯 + 芝麻糊湯丸
蜜糖金沙骨 - 跟頭條日報嘅食譜  但我睇錯咗做法   人地係將調味料連同水加金沙骨一齊炆   而我將調味料黎醃咗成晚    所以呢   千其唔好心急立一立就算啊    咁呢  唯有覺得醃一晚入味 d 囉    不過我覺得呢個骨都幾 sai 時間   但我又唔知用焗爐要焗幾耐   所以求其炆就算喇   但好奇怪   人地 d 骨好深色   但我加埋老抽都無咩色   都唔知點解   呢個餸係新餸   好在都幾好味  甜甜地  唔錯架 

菜心 - 就咁灼算喇   d 菜好清甜    但我鍾意加埋薑蔥蓉一齊食呢 


薑粒蛋白炒飯 - 未試過用蛋白炒飯   所以試下   但好似無咁香咁囉  下次都係唔好扮健康喇   都係有埋蛋黃好食 d

芝麻糊湯丸 - 里奧大人煮架   不過佢永遠唔會將 d 嘢放回完位   有咩理由可以將個煲蓋擺喺廳   而唔會放番入廚房架噃   係咪個個男人都無手尾嘅呢  


                           
        
6m.gif image by fatfatfamily
    
6m.gif image by fatfatfamily
   
6m.gif image by fatfatfamily
   
6m.gif image by fatfatfamily
   
6m.gif image by fatfatfamily
   
6m.gif image by fatfatfamily
   
6m.gif image by fatfatfamily
今朝 6 點 2 起身   個天仲好似未光咁呢  但我誓要梳洗連搭車要 7 點鐘去到媽咪屋企   同埋朱朱一齊食早餐呀  

  


















沒有留言:

發佈留言