2008年11月25日星期二

一人一鍋 @ 大家樂 + 變靚 d brownies + 散步











尋日里奧大人要聽 seminar   所以同我差唔多時間番到屋企   
0213.gif image by fatfatfamily

好難得里奧大人開口主動話打邊爐   我當然唔會 say no 啦  
ra31.gif image by fatfatfamily

諗住去屋企樓下酒樓打   點知佢地有人擺酒  所以無得打  咁話去大家樂 ( 我其實鍾意自助形式多 d )  里奧大人話望到我個樣有 d 失望好似好慘咁  所以去另一間酒樓睇睇   不過係逐碟計   仲要係 $28 起  我覺得唔抵  如果我食金菇  生菜  粟米 咪差唔多一百蚊   仲要食其他嘢呢  汽水  加一等等咪要 3百囉   我好慳家嘛   覺得又唔多值喎   
072.gif image by fatfatfamily

最後卒之打道回府去大家樂    因此我實在太想打喇   
20070228_da282a109b8fb8e371e71eiqyQ.gif image by fatfatfamily

里奧大人又肚餓   所以買咗粉果醫醫肚   妳知啦  打邊爐無咁快食得家嘛  
_819-1.gif image by fatfatfamily

估唔到大家樂一人一鍋有驚喜喎   沙爹湯底居然有沙爹味  豆腐又滑  南瓜又甜  雖然肉唔係好多   但都覺得好飽    係因為菜多定係之前食咗兩隻粉果打底呢  
ii2.gif image by fatfatfamily

食得太飽   所以同里奧大人散步  散完真係舒服好多 
pig021.gif image by fatfatfamily
番到屋企再熨埋衫   又食下 brownies  今次加咗 d 椰絲  我覺得個樣好好多呀
_1582.gif image by fatfatfamily
食完咁甜  又要食番 d 酸嘢喇   呢 d 車厘子係里奧大人特登買比我架  所以一定要食    如果唔食以後就唔會買比我食架喇   
1729.gif image by fatfatfamily




打邊爐 ( 燥 ) + brownies ( 燥 ) + 車厘子 ( 補血 )   一連氣食咗呢 3 樣嘢   幾驚燥到流鼻血呀  
242.gif image by fatfatfamily
             
172.gif image by fatfatfamily
   
172.gif image by fatfatfamily
   
172.gif image by fatfatfamily
   
172.gif image by fatfatfamily
   
172.gif image by fatfatfamily
   
172.gif image by fatfatfamily
   
172.gif image by fatfatfamily

今朝凍凍地   所以好想食 d 熱辣辣有湯嘅早餐   所以食咗火腿通粉併腸蛋多士 + 奶茶 ( $19 )  超超超超飽呀  
171.gif image by fatfatfamily





番到菇場無咩嘢做    摸下自己個肚   真係好大呀  係時候要忍忍口喇   因為年紀大新陳代謝慢好多架   
949.gif image by fatfatfamily

so 晏晝同里奧大人食比較唔想咁飽嘅車仔麵喇   食完又行番公司  行到出汗  真係好幫助消化呢  
gg8.gif image by fatfatfamily










沒有留言:

發佈留言