2008年11月14日星期五

孤 ling ling 食一丁



一早諗好煮咩  仲會有大把時間煮添   因為里奧大人探奶奶     點知里奧大人打黎話肚餓   想食埋先屋企喎   真係丫   早 d 講嘛   我番媽咪屋企食飯嘛 
S6.gif image by fatfatfamily

呢排真係好想打邊爐   所以最後忍唔住去街市買咗 d 丸同金菇    再埋多磅金沙骨就番屋企喇  
WOO.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 - 雙丸丁丁
雙丸丁丁 - 有海謄丸同蟹粉丸  再加金菇    勁有打邊爐 feel 呀   本來想食米粉   但因為知道里奧大人鍾意食一丁   所以我就食一丁喇   我要報復佢唔番黎陪我食飯呀   等佢知我原來都會喺屋企煮一丁架   
S7.gif image by fatfatfamily

食到咁飽   所以熨衫消化一下
046-1.gif image by fatfatfamily

唔知點解  里奧大人唔喺屋企嘅話   我無咩心機睇電視架喎   所以我索性熄電視睇報紙好過   個感覺十分之正呀  
159.gif image by fatfatfamily


                     
  
051415.gif image by fatfatfamily
       
051415.gif image by fatfatfamily
       
051415.gif image by fatfatfamily
       
051415.gif image by fatfatfamily
       
051415.gif image by fatfatfamily
       
051415.gif image by fatfatfamily
       
051415.gif image by fatfatfamily
今朝好似熱番咁   做咩咁快回暖架    
064-1.gif image by fatfatfamily
早咗番到公司附近   所以嘆下早餐   食至愛嘅吉列魚柳腸仔蛋 + 奶茶 ($21)  食  完番到菇場咳到我丫   
Rabb11.gif image by fatfatfamily




一早諗定晏晝同里奧大人食車仔麵   點知兩間都無位   所以求其去咗茶餐廳食快餐  豉油雞胒豆腐飯 + 干炒三絲銀針粉    d 飯太林   勁難食   我又唔多鍾意食銀針粉   以前食到驚咗  所以覺得呢餐唔掂呀   同埋我係如果一早諗定食咩而食唔到   我會食咩都覺得唔好味架  
ko11.gif image by fatfatfamily








沒有留言:

發佈留言