2008年11月18日星期二

南乳煎雞翼拚八爪魚卷 + 菜心 + 勁辣日本蕃薯糖水











一早醃定嘢   真係超級方便   唔記得煮又唔驚壞喎   仲會覺得更加入味呢 

放工就咁去街市買 1斤菜心 ( $10 )   再買 4條日本蕃薯 ( $ 8 ) 就 ok 喇 

是日懶餐 - 南乳煎雞翼拚八爪魚卷 + 菜心 + 日本蕃薯糖水
南乳煎雞翼拚八爪魚卷 - 雖然燶咗 d  但燶燶地嘅效果真係好靚呢   最難得係又香又好味啊      就咁得雞翼好似好單調咁   所以加埋八爪魚卷喇   當堂覺得好豐富咁呀  

菜心 -  好大條好靚   但今次灼半斤先  因為想留肚食糖水呢

日本蕃薯糖水 - 估唔到第一次又整我幾好味噃   但我落咗兩大舊薑   所以里奧大人話辣過辣椒醬喎   今次真係顛咗   我覺得 d 薑擺得耐  驚唔辣   所以落兩大舊   噢   我居然唔記得薑係越老越辣呀

                           
   
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
007.gif image by fatfatfamily
今朝早咗起身   所以去 kfc 食雞扒芝士包 + 奶茶 ( $14 )   kfc 嘅咖啡好飲過奶茶好多   但依家一飲咖啡就好想反胃     所以好小飲 lu  



番到菇場又係忙   不過可以專心工作  因為無得遊 blog 呀 

里奧大人約咗同事食 lunch   所以我就買車仔麵 ( $18 ) 番公司食喇   無得睇 blog 仲要自己食 lunch  真係慘上慘慘慘呀    上網睇報紙又好計慢喎   唔知係咪因此個個無 blog 睇   所以走去睇報紙呢  




沒有留言:

發佈留言