2008年11月29日星期六

鄧媽媽過橋水餃 @ 葵涌廣場 + shopping





之前托朋友  cc 買 skin care   所以尋晚放工就約佢交貨 順便一齊去葵芳嘅葵涌廣場 shopping   雖然山長水又遠   但係 d 嘢平靚正    都值得嘅 





我好怕好怕搭地鐵   特別係放工時間   真係想迫都迫唔入   同埋 d 人好勁   真係可以夾硬攝入去   塊面真係貼住玻璃門架    其實真係幾恐怖   我指果樣喎  
166.gif image by fatfatfamily
仲有最憎 d 人唔係出  但又企喺度阻住哂個門口    好心就出去門口  讓下人    等人出哂咪入番去囉    企喺到唔郁比人撞撞共都辛苦啦   真係丫 
J6.gif image by fatfatfamily

好在尋晚同朋友一齊搭地鐵   可以一路傾計   唔覺唔覺就到目的地 lu 
WOO.gif image by fatfatfamily
去到第一時間由上至下    左至右咁係咁行   行到第 3 間舖已經有收鑊   所以好有原動力再行呀   
106.gif image by fatfatfamily

今次收鑊唔錯   1薄褸 1裙 1裇衫 1背心 1袋    埋單 4 百咋   邊度搵呀    我自己買嘢係會買平嘢   無咁肉痛   同埋可以豪 d d   但買貴嘢就會 .. .. .. .. .. .. .. ..
133.gif image by fatfatfamily

我覺得好奇怪   就係永遠想買嘅嘢就無   但無諗過買嘅又會買到喎   今次我就係咁喇   一心買 1 pc   點知一條都買唔到  反而買到其他嘢  
ii2.gif image by fatfatfamily

買完就食嘢 lu     9 點幾唔想食咁飽   所以試下 " 鄧媽媽過橋水餃 "   我食嘅 ?? 醬排骨都幾好味  甜甜地又唔肥  唔錯唔錯  不過我覺得連米線一齊食就有 d 怪   因為我唔鍾意有汁嘅餸同濕濕地嘅粉麵一齊食呢   
hh4.gif image by fatfatfamily

次次去街都係里奧大人喺屋企附近巴士站接我   所以我都唔想話太夜番   最好 11 點前番   可以早 d 休息嘛  
125.gif image by fatfatfamily

平時慣咗 10 點 9 左右瞓   尋晚沖埋涼  執埋嘢 me me 摩摩搞到 11 點 9 先瞓   好辛苦啊  
emotion07.gif image by fatfatfamily


         
002123.gif image by fatfatfamily
    
002123.gif image by fatfatfamily
    
002123.gif image by fatfatfamily
   
002123.gif image by fatfatfamily
   
002123.gif image by fatfatfamily
   
002123.gif image by fatfatfamily
    
002123.gif image by fatfatfamily
今朝約咗家姐  朱朱食早餐   所以要早 d 起身   落到街又唔係話太凍咁噃   可能唔大風啦  
I8.gif image by fatfatfamily




星期六番菇場真係無 mood 做嘢    再加上里奧大人今日off   個心仲更加唔會響菇場度呀  



hh3.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言