2008年11月17日星期一

粟米龍脷柳碟頭飯





去完慈善步行就出赤柱行下   因為我好小會特登入赤柱呢  





行咗陣覺得又熱又攰   又好計想飲凍奶茶   所以去咗最近嘅赤柱餐廳喇

無咩胃口  只係食炭燒肉眼根米線 + 紫菜四寶麵   估唔到 d 麵好爽  辣汁又唔錯喎








食完黎料    因為對腳好痛呀   所以要抖陣先出去行呀 

唔知點解成日都唔識用力   所以用錯力落斜   搞到對腳超痛呀   

諗番起喺青春乎少艾果陣時行萬里長城   又係落黎嘅時間用錯力   搞到痛咗成晚無覺好瞓    至此就好怕落斜 lu     

實在無心情再行   索性坐巴士出尖沙咀    又係好想飲凍嘢  所以走咗去大家樂食 tea   飲完杯可樂真係好爽呀   之後就去醫院探奶奶喇  



探到 6 點幾就走喇     途經 Lamborghin   里奧大人話 30 % off 就入去 look look  希望佢想要嘅袋有得平    實在勁開心呀   想要嘅袋居然 50% off   里奧大人拿拿聲買呀  仲問因為經濟好定係季節性減價     sales 姐姐話係金融海嘯大減價喎   佢話從未試過做 50% off 架  最多都係 8 折   估唔到經濟真係差成咁   唉    

里奧大人驚我辛苦  所以話出去食  但我又覺得有時間  唔想成日食街嘢   最大問題係我居然唔係太想食嘢嘛     如果出街食   食唔哂好似好 sai 嘢咁   之後我係都話煮飯   里奧大人都好驚訝愕然話  做咩成日要煮飯嘅  

是日懶餐 - 粟米龍脷柳碟頭飯
粟米龍脷柳碟頭飯 - 用地們粟米蓉整嘅  但覺得個汁杰咗 d   不過都好好食喎 

食完就影埋慈善步行送嘅嘢    有防曬  兒童防曬  濕紙巾 + body shop 嘅 shower gel + 海棉    最鍾意就係紅噹噹嘅環保袋      唔知點解我勁鍾意儲環保袋    我見到有嘢係用環保袋裝住就會雙眼發光笑咪咪架   里奧大人就好驚我呢樣嘢呢   成個傻婆咁喎







         
002123.gif image by fatfatfamily
     
002123.gif image by fatfatfamily
     
002123.gif image by fatfatfamily
     
002123.gif image by fatfatfamily
     
002123.gif image by fatfatfamily
     
002123.gif image by fatfatfamily
     
002123.gif image by fatfatfamily


今朝對腳仲痛到屎屎下   行路辛苦到震呀

早餐食芝腿菠蘿包 + 奶茶 ( $17 )    要食多 d 芝士補補鈣先 ( 幻想中 ) 




番到菇場忙到不可開交     但係呢   對腳又痛到無心機      所以 meme摩摩等到晏晝先做  lu 

唔想行咁遠  因為唔想行樓梯  只能同里奧大人去距離我公司 50 步嘅舖頭食米線   







沒有留言:

發佈留言