2008年11月5日星期三

住家飯 @ 奶奶屋企









尋晚放工去奶奶屋企食飯  所以我又可以順便探探媽咪同朱朱喇 
ko02.gif image by fatfatfamily

睇見媽咪餵朱朱食營養糊仔就好笑   一路餵一路腳撐撐   係都要走   閒閒地要餵半個鐘    一路餵又要按摩下咁   餵完兩個都好似打完仗咁攰    笑爆咀  
_974.gif image by fatfatfamily
坐咗個幾鐘就同里奧大人去奶奶屋企食飯   今次我就醒喇   食之前問有無隔夜餸   有就唔食果碟架喇  
welcome.gif image by fatfatfamily

同里奧大人坐車時傾計  佢話同我晏晝食飯嘅時候好開心架   因為有時工事好煩   見到我會開心 d 喎    不過我都信嘅   話哂我都係人見人愛嘛      
19231283.gif image by fatfatfamily

番到屋企當然要食生果啦   食咗生果真係做咩都順過人架  
thS.gif image by fatfatfamily



                                       
              
139.gif image by fatfatfamily
 
139.gif image by fatfatfamily
   
139.gif image by fatfatfamily
   
139.gif image by fatfatfamily
   
139.gif image by fatfatfamily
   
139.gif image by fatfatfamily
   
139.gif image by fatfatfamily
今朝開始涼咁噃   不過最唔鍾意毛毛雨囉  
075.gif image by fatfatfamily

天氣轉涼就要食飽 d    所以食五香肉丁腸仔蛋麵 + 熱央 ($18)   食飽渾身是勁呀
082.gif image by fatfatfamily
番到菇場又係咁忙   咁都好  代表好生意嘛   
101.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人食黑椒牛扒雞串意粉餐 + 油醬多    估唔到會有中式餐湯   太耐無飲湯    所以覺得都唔錯呢  
048-1.gif image by fatfatfamily









沒有留言:

發佈留言