2008年11月16日星期日

慈善步行 @ hong kong cancer fund

今朝 7 點起身食早餐   之後再番屋企梳洗就出發去 hong kong cancer fund 舉辦嘅慈善步行喇  





呢個活動已經辦咗 10 幾年   入場費係每人捐 $500   但我只係行咗 4 次   因為有幾次都唔舒服去唔到  好唔開心啊   因為我好鍾意佢地 d  tee   我覺得好有意義  所以今年可以去到   超級開心呢 

目的地喺由香港國際學校出發   有 shuttle bus 到會場   但係時間係好早   所以次次我地都會搭巴士到灣仔  再打的去會場   今次黑仔   因為司機唔識路   所以又問又等   搭咗百幾蚊的士   仲要搞到我地遲到添   

步行係 9 : 30am 開始   但我地去到會場已經 10 點   要急起直追呀

沿途都綠油油   真係好寫意    我好鍾意慈善步行   因為幫到人之餘   自己又可以去大自然吸一吸新鮮嘅空氣

好在天氣好   有太陽又有風    所以行起黎都好舒服   不過上斜就真係好辛苦囉   好似行極都唔完咁   我又唔想停低休息喎   想快 d 行到終點呀 

雖然我只係行 5 km  但來回即係 10 km 喎   所以我覺得自己已經好勁架喇   妳知啦   肥人行喎   好辛苦家嘛       



( 由香港國際學校出發 )


( 出發喇 )




( 好多人行架 )


( 好猛太陽呀 )


( 狗都有唔小呢 )




( 小朋友又係有唔小架 )


( 沿途環境真係令人好舒服呢 )






( 中間白色果 pat 嘢  d 人話係蜂窩  但其實唔知係咩 )


( 里奧大人沉重背影   因為要揹大相機  所以成身濕哂 )


( 想抖下  但又唔想比人知  所以扮影相 )


( 到達終站 lu )


( 行 12 km 就要從呢個方向直行   但我只係行 5 km   所以影下相就算 )






( 啦啦隊歡迎 番來喇 )


( 贊助嘅午餐 )




( 農夫現場表演  唱 live 又唔錯噃  之後仲有 hotcha  ella 等等  但我走喇   所以無睇 )






( 好多屈都係 vincent 做 mc  ( 唔知真人叫咩名  淨係知做同事三分親個名 ))


1 : 00 pm 會有大抽獎同 shuttle bus 接送   但我次次都唔會等到 1 點    因為我唔想乾煎呢  

沒有留言:

發佈留言