2009年7月11日星期六

煙三文魚 ( 外賣 ) + 香煎帆立貝 + 蒿麥冷麵 ( 11-jul-2009 )














( 11-jul-2009 sat )
今日 off   平時里奧大人出咗門口之後   我多數瞓到 9 點就會醒   因為瞓得唔好   索性早 d 起身好過 

但今朝 8 點幾醒咗  打電話比里奧大人   問佢番到公司未   之後我再瞓    但知道自己一路瞓 一路發夢   仲要係夢入面發緊夢   幾辛苦呢 

電話響      原來已經係 11 點 2   里奧大人仲以為我掛住行百佳唔打比佢添    因為我真係好小自己一個人瞓到咁晏啊 

求其去屋企對面茶餐廳食早餐算喇   因為得佢一間早餐時間係止到 12 點呢 




唉   瞓晏咗   打亂哂 d 做家務計畫    不過呢  估唔到又可以喺兩個鐘頭之內攪掂哂喎    電視都抨到乾淨喎    勁到丫    坐喺一間乾乾淨淨嘅屋真係好舒服呀

等埋里奧大人番黎就去 tea 喇    今次去大家樂   早小小去等位    估唔到又好快有位啊   真好呢     不過水準又差咗啦  之前嘅蜜糖雞翼好好味架  皮脆肉嫩   依家皮唔脆又無味   唉    里奧大人話唔夠飽   所以加多包冷冷撈先夠喎 









食完去 jusco 買定晚餐     番到屋企里奧大人就瞓晏覺   我就睇下報紙   預備晚餐咁囉  

是日懶餐 - 煙三文魚 ( 外賣 ) + 香煎帆立貝 + 蒿麥冷麵 
煙三文魚 ( 外賣 )  -  $59.9 一 pack   諗諗下加多幾十蚊出去食晚餐好過   唔駛做嘛 

香煎帆立貝  -  jusco 買嘅即熟帆立貝    解凍之後抹乾   再煎兩分鐘    加 d 蒜鹽就食得    超方便呀 

蒿麥冷麵 -  上次整得唔好食   又唔記得加紫菜  好唔開心    所以今次要整得好 d        將 d 麵加埋冷麵汁一齊雪凍幾個鐘   真係好味好多呢 

攪掂哂  沖個靚涼就睇 dvd 啦     今次睇 " cia 光碟離奇失竊案 "   有 d 失望    

沒有留言:

發佈留言