2009年7月14日星期二

Shakey's Pizza @ APM ( 14-jul-2009 )

































( 14-jul-2009 tue )
今朝天氣唔錯  雖然好眼瞓   但我坐巴士嘅時候多數睇免費報紙   無咁悶嘛   又可以快 d 知道有乜大事發生     同埋我好小一上車就瞓    明明沖完涼洗埋頭有 d 精神   無理由又走去瞓家嘛  

加上 n 年前去旅行嘅時候   領隊就奇怪話唔明點解 d 香港人一坐車就瞓  團友話因為坐長途車關係喎    領隊就話其實翻瞓仲攰架   就係佢咁講   所以我好小朝早坐車瞓覺呢  除非超級唔舒服囉 

今朝要食甜嘅早餐   因為甜甜地開心 d 架    咁番工都開心 d 丫嘛 



菇場真係一個催眠人嘅地方      就算妳幾精神 幾亢奮都好   坐多個幾鐘就會感覺到好眼瞓   因為靜得太交關喇    真係非筆墨可以形容啊 

晏晝同里奧大人去美心快餐   太焗喇    唔想行咁遠呀  

海鮮蟹柳喇沙拚雞翼 + 青檸梳打  我第一次食喇沙咋   因為我成日驚 d 湯底好似冬蔭功咁   我接受唔到 d 奶味啊    不過呢個喇沙湯底又 ok 喎    因為一 d 都唔濃呀     但其實我唔知道真正喇沙嘅味道係點喎 













肉醬意粉 - 里奧大人食咗一碗之後話好漏喎   同埋 d 意粉好 " 林 "   我呢就最憎用個紙盒上   好肉酸咁    再食下 d 肉醬   一 d 都唔似有肉咁啊   難食難食 





食到好飽  番到菇場好眼瞓啊    望住個鐘   好似無郁過咁嘅

放工約咗媽咪  家姐   里奧大人去 apm 嘅  shakey's pizza 食晚餐啊 

去到第一件事係 re-confirm  d  coupon 係咪可以通用   個 waiter 話可以   之後佢同我講話我尋日喺呢度申請咗    我話無呀   佢仲繼續懶醒咁繼續話   妳尋晚黎過     係我同妳整 vip card  家嘛    我當堂 O 哂咀     我話我唔係喺呢間申請架喎   佢 "火羅 " 爆咁走開     噢   諗諗下唔知佢係咪見我幾靚     想咋咋啼啼同我講嘢呀嘛   討厭 

今次又係食 set   再加多個脆薯 & 用 $ 8 coupon 食一份原價 $98 嘅豬肋骨  

呢間嘢呢   真係個個都懶醒    我食之前比張 coupon 佢地   佢地話埋單時先比   無問題丫     但我地叫埋單    佢地又唔埋黎    話咁快就咁比張單黎    大佬呀  我有 coupon 家嘛   咁張單又無扣   又要去改   改完之後又無啦啦加多杯特飲價錢  ( $12 )   佢仲話收咗張 credit card 先去改張單    顛啦   我點知你有無改呀    一陣無改又簽咗卡咪麻煩    又 sai 時間    乜服務態度黎架     個個都活係自己世界咁嘅    恐怖 

諗住去滿記食甜品   點知 food court 坐滿哂人     唔等喇   所以各自番屋企休息 lu

沒有留言:

發佈留言